722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvilket driftdæk er godt på asfalt? Hvilket driftdæk er godt på asfalt?

Knægten og jeg morer os med at drifte med to snipere på en parkeringsplads med rigtig fin nyt sort asfalt.

Vi har fire forskellige sæt driftdæk, hvoraf jeg kun ved hvilket det ene er. Der er kun et af hjulene der rigtig duer.
Se billedet fra venstre:
1. Det hjul der følger med når man køber en sniper hos Morfars. Det er meget hårdt/glat og har så lidt grip at man ikke rigtig kan styre bilen. Det mindst brugte hjul.
2. Ukendt. Lige så glat som 1, dog er der indlagt magnesium?? så der kommer masser af gnister når man kører - det syntes knægten er SEJT smiley
3. Hvor de andre 3 dæk syntes at være lavet at meget hårdt/glat plastik er dette nærmere lavet af massiv hårdt gummi. Dækket opfører sig som en mellemting mellem et drift og et alm. onroad dæk. For meget grip til drift og for lidt til alm. kørsel. Hvad formålet er med dette dæk ved jeg ikke.
4. Ligner 1 og 2 ret meget, men er en anelse blødere, klart det bedste og eneste brugbare drift dæk. Der er det mere kontrol med bilen så man faktisk kan styre driftene. En anelse mere grip ville være perfekt, men det går an.

Dæk 2-4 er muligvis købt hos RC Kongen, men for en del år siden, kan ikke finde nogle der ligner 4.

Er der nogen der kan guide mig til at købe et godt dæk til drift på asfalt? Så begge 1:10 snipere kan få gode drift dæk på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket driftdæk er godt på asfalt?
Kommentér på:
Hvilket driftdæk er godt på asfalt?

Annonce