{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Træksnor er mærkelig {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Kyosho Pure Ten 3 for godt 3 uger siden.
Først fladt de 4 skruer som holdte motoren af, så den anden dag faldt 2 af skruerne af som holder huset til træksnoren. Det går jo godt.
Jeg har afmonteret træksnoren og monteret fjederen i hullet i huset, men hvordan skal man samle den igen. Skal den først rulles ind og så montere fjederen eller er det omvendt. Min snor hænger omkring 1-2 cm ude og når jeg trækker i den så hænger den nogle gange 10-15 cm ude, men så snart motoren kommer igang er det kun 1-2 cm igen.
???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træksnor er mærkelig
  • #1   12. apr 2004 stram din fjeder.. du skal stoppe den ned i (sætte den fast) så rulle den sammen og prøve at få din rulle til at side fast på den... Good Luck! kan være lidt besværligt..

• #2   12. apr 2004 Hej igen
    Vildet sige at jeg først skal montere fjederen med snoren rullet ud og så bagefter rulle den sammen. Hvis ja, er der så et stykke værktøj jeg kan bruge da jeg har prøvet det og det er skide stramt.

• #3   19. apr 2004 Husk at give skruerne Locktite når du skruer dem i igen... med mindre de skrues ind i plastik , det er Locktite vist ikke gode venner med..
    Så undgår du at de falder ud igen....

Kommentér på:
Træksnor er mærkelig

Annonce