{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Søger en lipo"
Søger lipo lader.
Hej jeg søger en lipo lader, gerne fra udlandet, (helst) den skal kunne lade LIPO hurtigt og den skal være let at finde ud af, da jeg ikke er den mest tekninske inde for ladere, og så skal den være k...
Hej jeg søger en lipo lader, gerne fra udlandet, (helst) den skal kunne lade LIPO hurtigt og den skal være let at finde ud af, da jeg ikke er den mest tekninske inde for ladere, og så skal den være k...
Skrevet af: (?)Christopher(?) . - 26. okt 2009
Søger en balancer til Lipo ????
Hey rcg Jeg leder efter en balancer (det behøves ikke at være den dyreste af de dyreste) til mine lipo batterier. De eneste krav er bare at jeg kan bestille den herhjemme fra, også skal den pass...
Hey rcg Jeg leder efter en balancer (det behøves ikke at være den dyreste af de dyreste) til mine lipo batterier. De eneste krav er bare at jeg kan bestille den herhjemme fra, også skal den pass...
Skrevet af: Jacob-KB-Kim B - 19. apr 2007
Spar penge på din forsikring
apr 2018
Følger: 52 Følgere: 97 RC-enheder: 11 Emner: 14 Svar: 415
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
aug 2006
RC-enheder: 1 Svar: 42
Meeen, for at komme med et bedre bud er vi nød til at vide hvilke batterier den skal kunne lade, og hvor du får strømmen fra der skal fyldes på batterierne.
Jeg har en kraftig fornemmelse af at den her vil virke for dig https://holte-modelhobby.dk/shop/39-intelligente-ladere/61151-hota-d6-pro-dual-smart-charger--acdc--2-x-325w--15a/
Søger en lipo lader skal kun lade 2stk batterier