{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

savage startproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige erhvervet mig en savage 4.6, og er kommet i bekneb. har kørt første tank igennem. og skal til nr 2. problemet er at rotorstarten ikke kan dreje motoren rundt, har læst mig til at den kunne være druknet, men når jeg løsner gløderøret,og kører lidt med rotorstarteren kommer der ikke brændstof om. når gløderøret ikke er i kører starteren fint, med så snart gløderøret er spænt. kan den ingenting. der er strøm på rotorstarteren:-/ håber nogen kan hjælpe

god weekend
mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  savage startproblemer
  • #2   1. mar 2008 tror du skal prøve at varme motoren med en hårtøre, også lade rotorstaren helt op.. ved ikke hvad der ellers kan være galt.

• #3   1. mar 2008 Når den er druknet, og du skal tømme den, så vend bilen på hovedet, mens du kører med rotorstarteren. Det synes jeg er mere effektivt.

• #4   1. mar 2008 Har måske haft samme problem... Jeg har kørt en ny savage x 4.6 ind for en kami. Og havde også det problem med at den ikke ville dreje motoren efter 1 tank.. Og fant ud af at starteren starter langsoms op. (på de gamle, var der fuld knald på med det samme). For at afhjælpe problemet. Startet jeg rotostarteren op i hånden (den er ikke sat i bilen), til jeg kunne hører at den kom op i omdrengninger. Og så slippe knappen, og hurtig ind i motoren igen, og så igang med den igen. Det hjalp!! så prøv det.

• #5   3. mar 2008 Så kom der gang i den, men det holdt også hårdt. tog gløderøret ud og gav den en tur med starteren, det hjalp ikke lige med det samme men efter den havde stået inde i varmen, sprang den igang. den skulle også have lidt gas ved start fandt jeg ud af.. tak for hjælpen

Kommentér på:
savage startproblemer

Annonce