Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  revo 3.3
  • #1   8. mar 2008 hmm lyder sq da ikke helt godt har du købt den fra ny siger du?
    så burde det ikke være koblings klokken der er røget allerede hmm men det kan være at den står mellem bak og frem inde i gear kassen har du kigget om den servo der styre greatskifteren rykker palen i gearkassen helt frem og helt tilbage?

• #2   8. mar 2008 Hvor i landet befinder du dig? så kan det være du kan køre hen til en som kan hjælpe dig og kigge på sagerne en der kender Traxxas bilerne

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   8. mar 2008 ja den er helt ny har haft den 2 uger jeg prøver lige at tjekke om servoen trækker den helt frem og tilbage,men hvis den gør det kan så være koblingklokken ?

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#4   8. mar 2008 bor i gedved lidt nord for horsens

• #5   8. mar 2008 hmm tja men det burdet det ikke være allerede men er det Traxxas TQ anlæg du køre med du har vel ikke skiftet elektronikken ud osv. Fx sender og modtager

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#6   8. mar 2008 har lige tjekket servoen den trækker den fint frem og helt tilbage ?

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#7   8. mar 2008 ja det traxxas tq bilen og kontrol er standard

• #8   8. mar 2008 hmm jah der er sq lige langt nok over til mig jeg bor i Struer men der må sq være nogen som bor tæt på dig du kan køre hen til elle evt. få dem hen til dig hvis du betaler benzin penge

• #9   8. mar 2008 prøv at starte bilen og evt. køre med frem/bak gearet nogle gange og se om den kan få fat, ken den det kan det være at den ikke skubber/trækker skifte palen helt på plads inde i gearkassen så er det et justerings spørgsmål

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#10   8. mar 2008 men det kunne godt være den koblingsklokke du snakker om den virker vel som en slags centrifugalkobling ikke ?

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#11   8. mar 2008 den har godt nok været lidt sløv til at skifte mellem frem og bak vil prøve det med at køre frem og tilbage måske det kan justeres væk

• #12   8. mar 2008 ja ryk liv i bilen og se om den fanger gearet når du vil bakke fx vil den det hver gang men ikke finde frem hver gang er det et justering sprøgsmål og det er vigtigt du holder din bil ren alle bevægelige dele skal gøres rene same motor som Traxxas forskriver

• #13   8. mar 2008 jeg vil lige sige noget smiley

jeg har selv en revo 3,3 og den er jo bare vildt fed (som alle jo ved) MEN den har EN svaghed og det er optidrivet (altså den der styre mellem frem/bak) jeg har smadret en revo på den mådejeg vil bare råde ALLE til ikke at bruge bakgearet da det er dens eneste svaghed

så se om du kan få den i fremadgående gear og så lad vær med at skifte til bakgear mere smiley

Andreas

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#14   8. mar 2008 ok mange tak for de gode råd har netop fundet en ny kobling og gear kasse på ebay

• #15   8. mar 2008 hehe det er sq eller det som Optidrevet skal forhindre man gør Andreas men det er sq godt du fortæller om dine erfaringer

• #16   8. mar 2008 Hmmm.. har du soændt slipperkoblingen???

/T

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#17   8. mar 2008 nej thomas a det har jeg ikke

• #18   8. mar 2008 Prøv at gøre det, hvis du kan se at det store tandhjul lige efter motoren drejer rundt, så er det sikkert den der skal strammes. Jeg har haft samme problem...

/t

• niels s
    niels s Tilmeldt:
    mar 2008

#19   8. mar 2008 ok tak for hjælpen

Kommentér på:
revo 3.3

Annonce