384 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Casper C
Casper C
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Jeg skal ha' ny motor Jeg skal ha' ny motor

Hej med jer.

Jeg har en Tamiya Baja Racer med en standard 540 motor. Den kører ganske fint.
Det skal bemærkes, at jeg kun kører for sjov på flade grus-strækninger.

Hvilken motor skal jeg ha' hvis den virkelig skal komme ud af starthullerne. Fuld spade???
Nogen siger 17x3 andre 12x3................kan i hjælpe.

Endvidere må i gerne anbefale en god og helst billig fartregulator, der kan trække jeres motor anbefaling.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg skal ha' ny motor
  • #1   27. apr 2004 mit råd vil være køb 17x2 eller 17x3 og en gm v8 -lrp-nosram regulatorpris ca 700-1000 kr for fartregulator og en orion-peak- cs til ca 200-500 kr
    for motoren husk at købe en der kan åbens og drejes
    jeg vil tro at en 17er kan køre flere opladniger end en 12 t
    før den skal drejes og kul holder nok også længere og den bruger mindre strøm=længere køretid
    men en 12er er jo hurtiger og dyrer i drift og din bil skal jo også kunne holde til det kuglelejer+gearkasse
    M.V.H Kim Falck
    www.basselund-rc.webbyen.dk

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#2   27. apr 2004 Hej Kim,

Tak for dit svar smiley Sådan en 17x2 eller 17x3, vil jeg kunne mærke stor fart forskel fra min nuværende standard 540 ?

Hvad betyder det at dreje den..........og hvordan gøres dette?

• #3   27. apr 2004 ja jeg går ud fra at det er en mabuchi 540 du har så næsten alt vil kører hurtiger. en afdrejning er noget man gør når man har kørt et hvis antal gange når så kobberet skal være rent pænt og lige igen .for kobbert på ankeret skal være rent for at god kontakt til kulne det skal man bruge en lille dreje bænk til det og det kan være din lokale klub- hobby for handler har en da det er en dyr sag at anskaffe sig(ca 2000kr)
    m.v.h kim falck

• #4   27. apr 2004 ja jeg går ud fra at det er en mabuchi 540 du har så næsten alt vil kører hurtiger. en afdrejning er noget man gør når man har kørt et hvis antal gange når så kobberet skal være rent pænt og lige igen .for kobbert på ankeret skal være rent for at god kontakt til kulne det skal man bruge en lille dreje bænk til det og det kan være din lokale klub- hobby for handler har en da det er en dyr sag at anskaffe sig(ca 2000kr)
    m.v.h kim falck

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#5   27. apr 2004 1000 tak for dit svar smiley

Kommentér på:
Jeg skal ha' ny motor

Annonce