721 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Kan ik få startet min bil.? Kan ik få startet min bil.?
Hej har købt såen en HPI tror nok det er en 4.6 kubic.? Har ik så meget forstand på det for At være ærlig så søger en venlig sjæl der evt. kunne hjælpe mig elller kigge på det selvfølgelig for betaling. Vil bare gerne have den ud at køre.????
Nordjylland Aalborg
0 synes godt om
mar 2020
Følger: 157 Følgere: 107 RC-enheder: 43 Annoncer: 1 Emner: 52 Svar: 477
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Jeg rev fingrene til blods (...helt bogstaveligt...) på en trækstarter til min Inferno 4.6 US.
Så købte jeg en starterboks, og vupti var jeg ude at køre.
Nu skriver du ikke hvad det er for en HPI, hvad du har gjort for at starte den osv.
Det kunne måske hjælpe på gode råd.
maj 2020
Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 33
Prøv at varme motoren op med en varmepistol.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Det er rigtigt at trækstart bliver lettere med tiden, men specielt en dugfrisk motor der ikke er kørt til, kan være MEGET svær at starte med trækstarteren.
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
De er ikke behandlet korrekt med afterrun olie osv.
Man kan prøve at tage “tændrøret ud” og give et skud wd 40, efter lige at have haft vendt den på hovedet. Svær at trække er fordi den er fyldt med brændstof eller stemplet ikke kører frit. Så bør den kunne hives ganske let.
En nitro motor kræver man gider arbejdet, er egentlig simpel, men skal det have nogen køre glæde skal det indstilles og vedligeholdes.
Jeg havde det kort, gad ikke lugten, arbejdet og larmen.
Købte mig fattig i en dyr eksotisk motor, blot for at finde ud af der var meget mere smæk i el.
Kan ik få startet min bil.?