732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Johan R
Johan R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Kyosho Lazer problemer Kyosho Lazer problemer

Hej RC-folk,

Jeg er TOTAL nybegynder på området, men er på det seneste blevet lidt bit af RC og i mandags købte jeg min første bil, en el dreven Lazer ZX5 RTR. Jeg har vel kørt den en 5-6 opladninger og nu trækker den bare slet ikke lige så godt længere. Både langsommere acc og topfart. Jeg har købt suspect 4000mAh batterier som er fuldt opladede, så det kan nok udelukkes.
Det er ligesom at den har mistet moment og holder jeg bare med 2 fingre let foran bilen står den bare stille, men selve motor og kardansystemet kører fint rundt. Bilen er desuden begyndt med en megt højere "el-lyd" altså hyletone. Det er da ikke allerede G20 motoren der er ved at stå af?

Mange tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyosho Lazer problemer
  • #1   4. jun 2008 tror det er din ESC der skal instilles

• #2   4. jun 2008 RTR motorer er det svære ikke så gode, da den måde kullene sidder på i forhold til en "rigitg" motor er opbygget på, betyder at sand og småsten let ødelægger motoren,
    Prøv at klodse bilen op og få den til at køre mens du sprøjter noget sprit eller motor rens ind i motorens bagstykke, så får du renset kommutatoren og kullene i motoren og den vil gå bedre, men sikkert kun lidt bedre. og ikke i lang tid.