565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Savage X 4.6 HELT NY HJÆLP!!! Savage X 4.6 HELT NY HJÆLP!!!

Hej vi er to gutter som har købt en savage x 4.6 nitro bil med El start 2 og er vildt glade for den.
vi købte den igår D.17-8

Lige nu er vi ved at se om vi ikke nok kan komme ud at kør men vi har et stort somgangs problem, vi kan ikke få den til at stå i tomgang (NORMAL tomgang) vi kan sagtens holde den igang ved meget høj tomgang men så så snart vi begynder at give den lidt gas dør den for os...

Hvad kan man/vi gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage X 4.6 HELT NY HJÆLP!!!
  • #1   18. aug 2008 jamen vi har prøvet og sætte skruen vandret (altså std)

• #2   18. aug 2008 muligvis tomgangs skruen? prøv dog ikke at justere før det er sikkert

• #3   18. aug 2008 det er min første RC bil og har abselut intet for stand på det...
    min ven kender LIDT til det men ikke det helt vilde det er også hans den først...
    Han kender en del til Go-karts

• #4   18. aug 2008 Sørg for at du sætter din sender i neutral på gas servo'en, ta luft filtret af og se om din slide carburator lukker helt til. Den skal stå åben med ca. 1 mm , når din gas servo står lige. Sæt din low speed needle tilbage til fabriks spek. og start derfra igen.

Tomgangs skruen indstiller din slide carb.

Husk at kun dreje 1/8 af gangen når i får den til at kører.

Du kan også ved hjælp af sender justerer din tomgang, ved at drej på throttle adjustment knappen.

Håber at det hjælper.

• #6   18. aug 2008 husk at tænde for elektronikken, og gi gas mens du justerer tomgang så fjejner du belastning fra justeringsskruen. har en kammeret der kværnede hans ved ikk og gi gas.. smiley

• #7   19. aug 2008 så fik den sku igang og fin justeret smiley

Kommentér på:
Savage X 4.6 HELT NY HJÆLP!!!

Annonce