Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gyro til en helikopter
  • #1   8. sep 2008 når jeg indstiller gyro´er gør jeg følgende:

1. sætter en træningstel på dyret (så man hurtig kan sætte den igen)
    2. forsøger at indstille gyro´en rigtigt. mht. revesering af kanalen til servo
    3. sætter gyro sens på 30 - 40 % med HH aktiveret

så forsøger jeg at lette.. hvis det går smertefrit.. så køre det.. hvis den drejer helt vild om sig selv skal kanalen til servo reverseres på gyro´en

dog har jeg ikke haft en FUT401 gyro endnu.. så om samme fremgangs metode virker med den.. ved jeg ikk

• #2   8. sep 2008 Du finder din lokale klub.. melder dig ind, og får dem til og hjælpe dig..

Een RC helikopter er ikke kun sjov legetøj...

Karsten

• #3   8. sep 2008 okay det vil sige det kan godt være det der er galt når den bare drejer rundt om sig selv

kan det passer når helikopteren er slukket og man tender for strømmen, hvis man vil dreje til den ene side og bare bliver ved 3 gange, så kan den ikke dreje mere, så skal jeg dreje til den anden side før den vil igen ????

kan det passe.

• #4   8. sep 2008 Karsten K

kan se det er en magen til din bare det er en

Helikopter Hirobo Shiuttle Sceadu 50 jeg har, er den god??? ved desværre ikke så meget endnu om helikopter

• #5   8. sep 2008 Den er ganske ok.. Men find dig nu een klub.. Du får den altid til og virke ordenlig alene.. Det kræver hjælp fra nogen der ved noget om det

Karsten

• #6   9. sep 2008 Karsten: "Du får den altid til og virke ordenlig alene.." (regnede med at der sku stå aldrig istedet for altid)

Det vil jeg nu påstå kan være løgn. Har selv bygget min heli op fra bunden, installeret elektronik, gyro, sat sender op osv uden problem.

Var endda ude og flyve første gang i denne weekend uden træningsstel og den flyver som en drøm smiley

Så det kan lade sig gøre, hvis man blot sætter sig ind i det

• #7   9. sep 2008 Opret dig som bruger på www.helifreak.com Der er en gut der hedder Bob der har lavet en masse opsætninsvideoer. Der er også en ang. din gyro

• #8   9. sep 2008 Kim A

Ja der skulle self stå aldrig smiley

Du kan godt få den til og flyve hvis du roder med det i laang tid... Det er self rigtig. MEN

Er du sikker på din er sat rigtigt op ?.. Hvor lang tid kunne du have sparet hvis du havde fået proff hjælp??.. Den tid kunne du have brugt på at flyve... Ville det ikke have været skønnere og overlade pindende til een proff første gang den skulle i luften ?.. osv osv.. Som sagt er een Helikopter ikke legetøj i den forstand. Jeg har set mange skrækhistorier, lige fra folk der har spændt sin heli fast på arbejdsbordet, til een lærer der blev fløjet ned bagfra af sin elev, og døde af det..Derfor skriver jeg altid.. Søg een klub, og få mest ud af det.

Tænk jer om..

Karsten

Kommentér på:
Gyro til en helikopter

Annonce