Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskel på batterier..?!?
  • #1   13. okt 2008 LiPo er ikke noget for dig!!!!!!!!!!!!!!!!

Når du er nødet til at spørge så er du ikke klar over hvor ømtålelige de er at omgås og desuden er der en reel brandfare forbundet med opladning af LiPo batterier.
    Om noget tid når du begynder at jagte de allersidste kilometer og 1/10 dele sekunder på omgangstiderne kan du begynde at overveje LiPo.

Søg på DigRør (youtube) og du vil finde flere film af batteribrande. Og de er specielt grimme for de kan ikke slukkes med noget! De kan kun dæmpes med sand.

• #2   13. okt 2008 Glemte forklaringen smiley

LiPo giver ca. 4 gange mere effekt for den samme vægt som Nimh.
    Flyverdrengene der belaster dem hårdt forventer ikke at en LiPo holder 50 op/afladninger!

De kan ikke lægges på hylden i længere tid hvis de er afledede eller helt opladede. De SKAL være 40-50% opladede hvis de skal ligge over 1 måned.
    De skal ballanceres ellers vil en celle falde bagud og resten drive den i døden.
    De tåler ikke at der går hul på dem, kommer der luft til Lithiumen begynder den omgående at brænde. Det er derfor de brænder hvis de oplades forkert. De buler op og revner.

• #3   13. okt 2008 Føj for den da....Godt man køre på benzin.....:-)

• Kevin L
    Kevin L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   14. okt 2008 Skrev INTET om at jeg ville ha' LIPO, bad bare om en forklaring på forskellen. Kan da godt se det kan blive farligt, hvis man prøver at lade batteriet med en bil hehe

Tak for forklaringen!

• #5   14. okt 2008 Så er problemet heller ikke større. Der er alt for mange skræmmekampagner mod lipo herinde.

Hvis blot du bruger den rigtige lader, og betjener den som der står i manualen, så sker der ikke noget.

• #6   14. okt 2008 jeg kan kun sige godt om lipo. jeg har trådt på en lille pakke og har lavet buler og alt muligt samt kortsluttet dem kortvarigt og har haft dem liggende i solen og alle de ting som er no go. og har ikke lige oplevet noget dårligt. jeg lader dog altid med balancer. og jeg har prøvet at presse en lipo pakke hvor den ene celle var knækket. jeg har sku ikke rigtigt kunnet få dem til at lave noget beavis og butthead at all smiley
    har også 1-2 pakekr lipo somer puffet pga de har ligget opladt for langt tid uden at blive brugt, men de funker finno endnu. og når de ikke kan holde til de strømkrævende ting så bliver de modtager batterier eller sender batts leler håndstøvsuger batts osv osv.
    lipo er coool

Kommentér på:
forskel på batterier..?!?

Annonce