499 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "servo kg?"
antal kg servo?
Jeg sidder og skal bestille en bunke servo hjem og til styrer servo bliver det 14kgs men da det jo ikke behøver så kraftig gas servo vil jeg her vælge lidt billigere men hvor mange kg skal de trække ...
Jeg sidder og skal bestille en bunke servo hjem og til styrer servo bliver det 14kgs men da det jo ikke behøver så kraftig gas servo vil jeg her vælge lidt billigere men hvor mange kg skal de trække ...
Skrevet af: thomas M - 27. apr 2013
Ny servo ? kg. ?
heej RCG Har en Kyosho DBX og kunne godt tænke mig en ny styreservo Så hvad for en ville i anbefale ? og den må selvfølgelig ikke koste vildt mange penge
heej RCG Har en Kyosho DBX og kunne godt tænke mig en ny styreservo Så hvad for en ville i anbefale ? og den må selvfølgelig ikke koste vildt mange penge
Skrevet af: Mathias E - 22. okt 2008
SAVOX Touring servo = kg..?
nogen der ved hva sådan en servo trækker : (link fjernet) den skal bruges til Rally... Mvh. Jacob...
nogen der ved hva sådan en servo trækker : (link fjernet) den skal bruges til Rally... Mvh. Jacob...
Skrevet af: Akina - V.J.T.K 4X4 - Only in a Jeep . - 10. okt 2010
Spar penge på din forsikring
maj 2007
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 15 Emner: 145 Svar: 1.693
dec 2008
Følger: 46 Følgere: 45 RC-enheder: 13 Emner: 102 Svar: 994
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 525
spritnye 150,- stk.
maj 2007
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 15 Emner: 145 Svar: 1.693
jeg skulle ellers bruge den til baja 5b'eren