{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Kasper j
Kasper j
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

EzRun Fail safe virker ikk {{forumTopicSubject}}

har en Brushless 5.5t og EzRun60A fartregulator Spektrum DX3.0 sender SR3000modtager. Der tit den falder ud min fjernbetjæning selvom bilen kun er 3meter væk, det forstår jeg så ikk og der gir den bare fuld allan. Hvis jeg så slukker fjernbetjæningen f.eks mens bilen stadig er tændt så gir den bare fuld Allan igen frem, men retter godt nok hjulene så de står lige ud. Hvordan slår jeg failsafe til og bestemmer hva den skal gøre ved fejl, har læst manuael for mit EzRun regulator og står bare der er failsafe i den og intet andet, men det lader til det ikk helt virker. Sidst kostede det mig Holde armen til mit forhjul. Så kunne godt bruge hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EzRun Fail safe virker ikk
  • #1   10. feb 2009 var ik om det er samme prinsip med dit dx3..
    Men med mit dx3R er failsafen slået til ved bare og binde den...

• #2   10. feb 2009 du skal stadig sætte din esc op ifølge manualen. læs manualen smiley

• Kasper j
    Kasper j Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #3   10. feb 2009 Læs manuaelen hva det for et svar. jeg er elektrikker tror nu jeg ved hvad tekniks engelsk er og fatter lidt om el. Men der står der er fail safe i og intet andet. skal jeg scanne det ind og maile det til dig Kristian L. Så kan vi jo vædde en kasse pils. Syns også det lame jeg får en side som manuael med...

har jo fået det program kort med til programer den, der er heller intet om Fail safe.

• #4   11. feb 2009 smiley undskyld. men dit svar er typisk for en som ikke har læst manualen grundigt nok, så jeg dømte dig med det samme.
    det du beskriver har intet med fail safe at gøre. det virker som om din esc ikke er sat op til din modtager og sender.
    fail safe i ezrun esc er vist at den skal stoppe når den ikke har modtaget noget signal i 2sek. men hvis den ikke er kalibreret til modtager og sender så får den jo tons vis af forstyleser ind over hvilket den jo ser som et signal smiley
    du skal igennem denne her:
    sluk for din bil tag batt fra og tænd for sender og stil thr til rev og atv og end ponits til 100% osv osv og holder du set knappen nede på esc og tænder for esc mens du holder den nede i ca 2sek til den blinker rødt i led lys og slipper så. så skal du notere neutral så din sender skal stå neutral og så trykker du på setknappen 1 gang så den blinker og bipper for center registreret og så giver du den fuld gas og trykker på set knap for at få den til at notere det og så bagefter fuld bak/brems og tryk set knap for at få den til at notere det.
    hvis du holder set knappen for længe ind i starten så går du i pragrammode hvilket du ikke skal.
    kan du stadig ikke få det til at funke så skrive lige herinde så vil jeg tjekke tilbage smiley ku godt drikke en kasse pils smiley
    mvh k

• #5   11. feb 2009 prøv evt at slå dit hrs fra på senderen samt abs funtion på sender hvis du har det.

Kommentér på:
EzRun Fail safe virker ikk

Annonce