{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

problem med trækstrat 4,6cc {{forumTopicSubject}}

hejsa RCG jeg har som mange andre problem med trækstartet på min nitrobil.. min bil er en bazooka buggy.. men jeg har haft skilt trækstartet af utallige gange og kan ikke forstå hvis der er noget galt med det.. men kan fejlen ligge at andet sted, for når jeg tager tændrøret ud kører motoren også rundt når træksnoren bliver trukket tilbage.. håber i kan hjælpe mig og jeg har udtrykt mig godt nok..:P På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med trækstrat 4,6cc
  • #1   17. feb 2009 ved ikk om det står klart nok.. men det der undrer mig er mere præcist at motoren prøver at blive trukket rundt når træksnoren kører tilbage.. og det mener ejg da ikke den skal.? ved ikke om det er trækstartet der sakl kunne slippe eller noget længere inde i motoren..? er helt ny inden for nitrobiler så måske er det et tåbeligt spørgsmål??

• #2   17. feb 2009 Nu har jeg læst og læst og set nogle samletegninger af motoren.. kan det måske være den her del der ikke virker??

http://www.happysale.dk/index.php?cPath=101_104&sort=2a&page=2

Hvis min teori holder burde den sørge for at trækstarteren ikke bliver trukket med rundt når motoren går igang??

samletegning kan ses her: (link fjernet)

Håber meget der er et klogt hovede der kan hjælpe mig inden jeg får brugt alt for mange penge på forkrte dele.. for måske er det bare trækstarteren der er færdig og mig der er et fjols..:P

• #3   21. feb 2009 Hej,
    Eenvejs lejet på krumtapakslen er vendt forkert.
    Med venlig hilsen
    Vangsøe

• #4   21. feb 2009 hej Niels v.. den var ikke vendt forkert.. lejet havde bare sa sig på en eller anden måde men jeg fik den ud og rengjort.. så nu kører den bare igen;) men amnge tak for svaret..:)

Kommentér på:
problem med trækstrat 4,6cc

Annonce