{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Henrik J
Henrik J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Controller er underlig. {{forumTopicSubject}}

har så'n en af de der tyrrannosaurus nitro bil der, fin nok bil til mig, ikke bedtse kvali det ved jeg...
så ville jeg jo så sætte nye batterier i controlleren, købte 8 nye duracell batterier, og smed dem i, så virkede contolleren ikk! så tog jeg 4 ud og satte 4 af de gamle batterier i igen så funkede den igen, og viste på indikatoren at den var halv opladet... får den for meget strøm ska jeg gå over til nogen genopladelige der kun er på 1,2 volt eller ska jeg så bare køre med gamle og nye batt.??

Så et andet spørgsmål!

havde et lille crash med bilen, og siden da har servoen til styretøjet opført sig mærkeligt, når jeg klodser bilen op og drejer med hjulene, så til den ene side køre den fint, men til den anden side hakker den i det, er det servoen der er færdig eller hva tyder det på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Controller er underlig.
  • #2   21. feb 2009 Nogle batterier har en lidt høj kant, så det kan være at en af 'kontakterne' ikke kan nå ind til polen på batteriet.

• Henrik J
    Henrik J Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #3   21. feb 2009 Ja for den hakker meget, når man drejer, ka da godt være der er noget der er knækket deri, vil jeg da lige se efter i morgen,

vil da lige tjekke batterierne i morgen også, for det er da lidt træls, ja for bare et batteri der ikk er forbindelse igennem så dur det jo ikk!

• #4   22. feb 2009 Hmmm, det med at blande nye og gamle batterier kan være lidt farligt, da de nye batts vil forsøge at lade de gamle op, hvilket kan resultere i at de sprænger...

Kommentér på:
Controller er underlig.

Annonce