Velineon esc blinker rødt ved fuld gas {{forumTopicSubject}}
Hejsa rcgalleri....
Jeg smed et Velineon system i slash igår og jeg har så et lille problem, når jeg sætter et fuldt lipo batteri til (11.1v 8000mah) og sætter den i sport mode kan jeg sagtens ligge og trille lidt rundt (under halv gas), men når jeg så giver fuld gas og den kommer over "halv" fart går den i lipo "beskytelses tilstand" fordi den mener der ikke er volt på lipo batteriet, jeg har nu ladt 3forskellige batterier op og prøvet og den gør det samme med alle sammen... Sætter jeg derimod på Training mode går den ikke på low voltage programmet... Jeg fatter det virkelig ikke jeg syntes bare jeg har prøvet alt nu, er der nogen der selv har prøvet det her eller er der nogen der kan hjælpe?
Skal lige siges jeg også har resetet esc´en for at se om det hjalp men det virkede heller ikke
Hjææælp folkens !
Mvh
Jesper C
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 43 RC-enheder: 5 Emner: 55 Svar: 894
Der er ik alle de problemer
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 43 RC-enheder: 5 Emner: 55 Svar: 894
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
løsningen er li-saver som du kobler til dit lipo og så stiller du esc til nimh mode..
www.avionic.dk
han har dem fra maxxpro til alle str lipos.
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Svar: 1
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
Den hylede når jeg slap gassen hurtigt og også når jeg bremsede op, det gør den dog ikke mere, regner med at det var da lipoerne var helt nye, nu advarer den kun når den skal, batterierne skal nok 'køres' lidt til først åbenbart.
Velineon esc blinker rødt ved fuld gas