{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

hvilket mærke nitro? {{forumTopicSubject}}

hej:)
hvilket mærke 16% nitro ville være bedst til min stormracer?
er nemlig ved at løbe tør, og det jeg havde, fulgte med da jeg købte bilen.
jeg har tænkt lidt på jet's fordi jeg skal ud og hente nogle dele ved happysale og det er det eneste mærke nitro de har:) eller skal jeg vælge noget andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket mærke nitro?
  • #1   21. mar 2009 hvår kan det fåes henne i Jylland:) vil helst være fri for at betale falig gods

  • #2   21. mar 2009 jeg bruger jets og det fungere ganske udmærket og man skal ikke betale farlig gods når man henter det

  • #3   21. mar 2009 ok:)
    tak for hjælpen:)


  • #4   21. mar 2009 har gode erfaringer med sidewinder, men mine er erfaringer byron 2 gen
    er bedre
    så vil anbefale byron


  • #5   21. mar 2009 (link fjernet)

  • #6   21. mar 2009 Sidewinder det er 100% det bedste i min bog...

  • #7   21. mar 2009 tornardo er også rigtig godt

  • #8   21. mar 2009 ok. tror bare jeg køber noget jet's. men hvil min motor gå dårligt hvis det er 15% istedet for 16% eller har det ikke rigtigt nogen betydning?

  • #9   21. mar 2009 - Jalle M' Ras -

    Hmm nu har jeg hente nirto hos morfars 3-4 gange og HAR ALDRIG BETALT 80kr overi prisen
    så tror ikke helt på dig



  • #11   21. mar 2009 Her er hvorfor jeg kun bruger Sidewinder
    (link fjernet)
    Der er mange gode ting i sidewinder som de andre ikke har, bla. har Sidewinder noget som øger RPM uden det slider mere på motoren, det har antifoam (som visse andre også har) så har det iblandet afterrun olie


  • #12   21. mar 2009 hey jeg har en kammerat der har testet de forskellige mærker af nitro.... hans bedste resultat var med byron, der er stort set ingen vand i ,. for ikke at sige ikke noget.. men efter man har brudt forsejlingen suger alt nitro vand. men fra start af er det byron der er det bedste smiley

  • #13   22. mar 2009 ok.
    men er det dumt at køre 15% istedet for 16% eller har det ikke rigtigt nogen betydning?


  • #14   22. mar 2009 nej det er noget du selv bestemmer smiley

  • #15   22. mar 2009 Mark P

    Det med at ens nitro suger fugt kan man jo selv gøre en del ved

    Da jeg altid kun har kørt med Sidewinder kender jeg kun deres dunke, men der er en tætsluttende plastik prop man sætter ned i halsen på sin dunk og så det skruelåg som altid høre sig til.
    hvis man sørger for at man bruger BEGGE disse til at lukke sin dunk med og stiller dunken et tørt og lunt/halvvarmt sted hvor der ikke forkommer fugt så har man altid frisk og godt brændstof...

    Mange gange handler det om opbevaring af sit nitro og hvordan man vælger at lukke sin dunk smider man den plastikprop væk som bør sidde nede i halsen på dunken og kun nøjes med skruelåget ja så er risikoen for at der bliver suget fugt ned til brændstoffet jo størrer da mange af disse skruelåg ikke har o-ringe og stiller man sit nitro i en kold og klam garage ja så er risikoen jo bare endnu størrer for der kommer fugt til nitroen eller hvis man stiller det et sted med store temperatur svingninger det skaber negativ/positiv tryk inde i dunken og kan derved også suge fugt ind i dunken ved negativ tryk og det kondensere inde i dunken ved positivt tryk.

    Man kan gøre meget for at forhindre at ens brændstof bliver forurenet.
    jeg har mit ståenden i et rum som er tørt både mht. luftfugtighed og uden store svingninger i temperaturen et gammelt fyrrum hvor fjernvarmen bliver ledt ind i huset er godt da der er den samme luftfugtighed og temperatur året rundt i mit tilfælle ihvert fald plus ingen sollys eller noget til at skabe svingninger i hverken temperatur eller luftfugtighed.



  • #16   22. mar 2009 danny v...

    ja det er fuldstendig rigtigt.. men jeg siger bare man kan ikke helt undgå det, da du jo har dunken åben når du skal have noget i din fuel tank, men 100% rigtigt det med opbevaring... og det er en rigtig god løsning der er med Sidewinder ...


  • #17   22. mar 2009 Hvis et låg slutter tæt. altså der ikke løber nitro ud hvis du vender det på hovedet, kan der jo heller ikke komme fugt ned i nitroen.
    Det der er det farlige er jo nitro i motoren...
    Hvis den står med en sjat nitro ned i den. vil den stå og suge fugt ned i sig, og lejer krumtap og alt der er af stål, vil ruste.
    Så om der er en ekstra prop i dunken er lige meget.. det er for at sikre det mht fragt..


  • #18   22. mar 2009 De få sekunder det tager at fylde sin tankflaske burde ikke suge alverden af fugt man skal bare sørge for ens tankflaske slutter tæt også og aldrig hælde overskydene brændstof man ikke fik brugt op i det friske brændstof.

    Den ekstra prop er bestemt ikke ligemeget den er en del af den tætning af dunken som gør de holder tæt.

    Hellere bruge proppen og ha dobbelt tætning frem for ubehagelige overraskelser.





  • #19   22. mar 2009 ja

  • #20   23. mar 2009 hvis du nøjes med at åbne 1 gallon af gangen, så er det begrænset hvor meget fugt det suger på en formiddag

Kommentér på:
hvilket mærke nitro?

Annonce