479 visninger
|
Oprettet:
Styre-probs ved mellem / fuld gas {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har et problem, når jeg giver min Savage X ss gas - eller bremser, så virker min styre servo ikke...
Det er en periodisk fejl, nogen gange virker det, men som regel ikke.
Desuden kan jeg nogen gange høre servo'en stå og arbejde når jeg sætter glødestarteren på - er det normalt?
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe, har efterhånden taget nogle vilde crash når styringen pludselig ryger ved fuld gas - jeg har allerede smadret en bærearm... og jeg har kun haft den siden i fredags.
Vh Rasmus
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 508
men du køre dælme din bil hårdt
jeg har haft savage i omkring 1,5år og aldrig ødelagt noget... og den står ikke bare til pynt...
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hvis den generale mening er, at det er styreservoen der er røget, så må jeg prøve at skifte den.
Dog vil jeg nævne at når jeg ikke rører gassen/bremsen så drejer hjulene upåklageligt!
Jeg viste den til en kammerat igår - han sagde at jeg helt klart var en basher... hva det så end skal betyde - men jo den får nogle tæsk, jumps og sommetider også et træ Det var sådan bærearmen knak - men det var også pga styreprobs
Desuden kan man jo ikke undgå at smadre rundt med den, når den både laver whellies og brakeies for et godt ord... I den forbindelse vil jeg også spørge om der er nogen der har erfaring med Willy-bars - Hvad er bedst, dem med et eller to hjul?
apr 2007
Den wheeliebar jeg har på min savage fungere ganske glimrende... og holder også til hvis man lander på den efter et hop...
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
apr 2007
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg havde prøvet at pille failsafe'en fra - men problemet er der stadig.
Jeg havde også overvejet om det kunne være senderen, der kan jeg formentlig låne en af min kammerat og afprøve på den måde.
Modtageren havde jeg ikke lige tænkt på - nogle forslag til hvordan jeg kan afprøve den??
Til Rasmus H: er din wheeliebar med 1 eller 2 hjul?
apr 2007
min er den originale til savage, dvs med 1 hjul... (du kan se den i min profil)
Styre-probs ved mellem / fuld gas