{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Problemer med gassen {{forumTopicSubject}}

Hej, har fået et mega irriterende problem på Phoenix sim, efter at senderen er blevet sat op til en flyver. Når jeg gasser op sker der ikke noget før jeg når til 0, og så lukker den helt op, det er enten eller. Har prøvet at kalibrere osv. men kan ikke få det til at virke. I senderens monitor funktion, kan jeg se at udslagene er som de skal være (trinløs og 100 % begge veje), og det virker også fint på den rigtige flyver – bare ik på sim.
Er der nogen herinde som har haft lignende problemer, eller har forslag på en løsning ville det bare være skønt – det er møg irriterende ikke at kunne styre gassen, specielt ved landing

Go’ weekend

Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med gassen
  • #1   24. apr 2009 Det lyder som om du skal have vendt gas´en.
    Tror du kan gøre det i programmet uden det går ud over din opsætning til flyveren

//Dan

• #2   25. apr 2009 Hej Dan, mener du at jeg skal reverse, når du skriver vende gassen, for det bytter jo bare om på op/ned - har prøvet.. Når man ser på kalibrerings metrene i programmet bevæger de sig alle fint og trinløst, undtagen Engine. Når man begynder at skubbe pinden fremad, sker der ikke noget før den kommer til neutral position, og så slår den fuldt ud på metret. Som sagt så har det virket inden at jeg fik sat flyveren op, så det er måske en indstilling i senderen jeg skal have kigget på..?

• #3   25. apr 2009 Hej Jacob
    Nu ved jeg ikke hvad det er for en sender, men for mig lyder det som om at programmet skal have en tweak, Når nu flyveren virker fint.
    Du har ikke ændret på senderen for at sætte flyver op?

//Dan

• #4   27. apr 2009 Selvfølgelig Dion, man kan jo egentlig også bare læse hvad der står - at de begge skal være centreret før kalibrering.. Havde vist lidt for travlt. Tak for hjælpen:o)

Jacob

Kommentér på:
Problemer med gassen

Annonce