Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brushless og Lipo
  • #1   14. maj 2009 Søgt på google?

• #2   14. maj 2009 tænkte evt. på en af de her to brushless motore:
    http://www.rcmodels.dk/product-3347-909.php
    og
    (link fjernet)

er den første plug and play, eller skal man også have ny fartregulator etc.

og nummer to er der alt hvad man behøver med til den?

• #3   14. maj 2009 Morten: forstår ikke?

• #4   14. maj 2009 det første eksempel er kun med motor..
    køb du hellere den nummer to ..
    eller den der ligger på morfars side under vmax ..
    Graupner sæt af en art jeg ikke kan huske..
    det er kval sæt ..

• #5   14. maj 2009 Køb et Mamba MicroPro smiley

• #6   14. maj 2009 jo undskyld forstår, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget

• #7   14. maj 2009 Det var hurtigt du fik en bil - og råd til større motor smiley

Det sæt du linker til fra morfars.dk kan bruges (siges det..). Men jeg har stået med motoren i den ene hånd og en VMax i den anden, og der skal laves MEGET om før den passer! Motoren er næsten 1½ gange større end en speed 300!

Vent til du får bilen og får monteret speed 300 i den - det går altså stærkt!

• #8   14. maj 2009 Ole V: Har skam heller ikke råd til ny motor endu, meeen man skal jo være på forkant med tiden ;). glæder mig helt sindsygt tak igen!

• #9   14. maj 2009 Ole - 1½ gang ..
    jeg mindes da min mamba er 380?

• #10   15. maj 2009 Standardmotoren i en VMAX er lige en tand mindre end en speed 300. Speed 300 kan sættes i bilen uden der skal laves ændringer. BL sættet fra morfars kan under ingen omstændigheder sættes i med standard motormount! Men det siger jo sig selv - en speed 380 er større end en speed 300..... Kan mamba'en smides i uden tilpasninger?

Med størrelse mener jeg motorens fysiske størrelse - diameteren. Længden har jeg ikke vurderet på.

• #11   15. maj 2009 mamba er ikke 380bl, hvis de skriver det er det løgn og latin..
    mamba smutter i vmax uden probs. men en speed 300 6volts er faktisk en smule større i diameter end mamba. og speed 300 6 volts er en str 300 så derfor kan mamba aldrig være 380 right ?
    som helt nybegynder til bane er graupner 300 6v finno, startede selv med den og moddede så en speed 400 4,8v race i senere hen. speed 400 4,8v race den kan faktisk trække mere end mambas smiley
    den trækker freks uden probs et 25tands pinion i en xray hvor mambas de dør hvis de prøver.. (m18t)
    graupners sæt fra moffe kan ikke anbefales da der ikke er bak på og så laver den flye esc tricket og smider anker i drivlinien når man bremser.
    jeg ville helt sikekrt købe en hobbywing 18/50A esc og så vælge motor som man lyster til. du kan finde nogle små fine bl motorer hos iccom til ca 150-200kr
    mvh k
    mvh k

Kommentér på:
Brushless og Lipo

Annonce