{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

2 Speed på GVM Rex-X ? {{forumTopicSubject}}

Hey RC fans..

Overvejer at smide 2 speed på min Rex-X. men jeg kan sku ikke helt lige se hvilken forskel det helt præcist gør ? Den går jo ikke 2 gear, right ?

Er det sådan at det ene tandhjul trækker på forhjulene, og det andet tandhjul trækker baghjulende? så den ikke "fordeler" kraften over alle 4 hjul, men på 2 og 2 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 Speed på GVM Rex-X ?
  • #1   17. jul 2009 øh? hvis du smider 2 speed gear på rex'en så vil der ikke være midterdiff på den mere og så smider den 50% frem og 50% bagud
    og den skifter til 2 gear alt efter hvordan dui stiller den, du kan stille den til at den kun skal køre i 2.gear eller når den eks når 50% af din motors rpm.. mange måde at stille det på..
    men hvis du bare basher så lad vær med at bruge penge på det, det giver ikke ret meget, det kan nok være anvendeligt hvis du leger med speedruns ellers ville jeg holde mig fra det..


  • #2   17. jul 2009 Rene D: okay, troede ikke det var et dicideret 2. gear som den skiftede til nemlig, troede bare at den træk særskilt på bag og forhjul. som det er nu, hvis forhjulene ikke rør jorden, så forsvinder mange af energien fra baghjulende, og ud til forhjulene som jo bare får en masse omdrejninger.

    Jeg tror jeg dropper tanken hvis det ikke er så afgørende, planen er ikke at kører på asfalt og flad vej hvert fald smiley


  • #3   17. jul 2009 Så heller fjerne center diffet, da det gør det umugligt at lave wheelies.. eller have ordentlidt træk i ujævne områder

  • #4   17. jul 2009 -|Echo|- : ja det var også det jeg tænkte..

Kommentér på:
2 Speed på GVM Rex-X ?

Annonce