{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste rb motor
  • #1   24. jul 2009 jeg har kørt med flere RB WS 7-2 motorer.. de går rigtig godt..
    og jeg har haft et par RB C5-rody motorer på.. de rykker oz fint..

jeg har pt flere ws 7-2'ere til salg.. hvis du vil have en brugt motor ..

mvh Michael.

• #2   24. jul 2009 Hej jesper.. Hvilken der er best er svært at sige, der er flere top motore som er forskellige så det er mere en smags sag..
    Selv om turbo rør er det alle toppen af poppen motore efterhånden bruger, vil jeg anbefale dig ikke at tage toppen.. Lige som med alt andet inden for motor sport så er en hårdt tunet motor altid lidt svære at arbejde med, så alt efter om du går efter MAX power eller noget som er lidt nemmer at have med at gøre, så vil jeg anbefale dig WS7 eller 9 for max.. og en RB9 L2G . S9 Som jeg har hørt er lidt nemmer at justere, jeg har dog ikke prøvet den, men jeg har kørt løb mod dem og her kan man ikke sådan lige ved første blik se forskel i hastighed, det virker som en seriøs motor til en god pris, ca 1600.- hos jespares.com

• #3   24. jul 2009 hej takker for svarene det er til min hyper 7
    jeg syntes bare det er jungle

• #4   24. jul 2009 WS7 L2G er den bedste motor jeg nogensinde har haft. Min er så ombygget til standard gløderør i stedet for turbo-rør og er rigtig nem at indstille (synes jeg).
    WS9 skulle være meget ens i forhold til WS7.

Skal man gå efter toppen af poppen fra RB, så skal du have fat i en B9, men den kan virkelig være drilsk, så den er ikke til at anbefale, med mindre man virkelig ved hvad man laver.

Kommentér på:
bedste rb motor

Annonce