544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Byron VS Merlin Byron VS Merlin

Hej... har desvære ikke mere Nitro, så skal have købt mig noget nyt!

Nu står jeg og dimler mellem Byron og Merlin fuel

Hvad er bedst til min revo ? Jeg har hørt at ens motor ikke bliver så varm med byron er det rigtigt? fordi jeg har lidt varmeproblemer smiley

Byron: (link fjernet)
Merlin: (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byron VS Merlin
  • #1   9. aug 2009 Jeg har hørt at Byron skulle være ganske udemærket brændstof :)! Kender ikke til det med varmen!

Nissen!

• #2   9. aug 2009 Jeg har Merlin.. Har dog ikke rigtig prøvet andre.. Så kan ikke sige om det er bedre end andet. Det var vidst det jeg fik anbefalet dengang.

• #3   9. aug 2009 Jeg har Merlin.. Har dog ikke rigtig prøvet andre.. Så kan ikke sige om det er bedre end andet. Det var vidst det jeg fik anbefalet dengang.

• #4   9. aug 2009 Mathias. hvorfor ?

• #5   9. aug 2009 Jeg køber byron nu =)

Er man i tvivl skal man gøre det ! følg det råd og du får et sjovere liv !

• #6   9. aug 2009 I burde alle sammen prøve Jets! det er der god power i! bedre end sidewinder, har oplevet det på 3 biler der normalt havde kørt på et andet brændstof (den ene sidewinder) da bilen/ bilerne fik Jets fuel i tanken kom der betydeligt mere træk i dem!

• #7   9. aug 2009 nja.. men man kan aldrig være sikker, med traxxas motore ^^ de er ikke helt som de andre. det ved jeg fordi, jeg har været medlem af en klub hvor der var rigtigt mange proffer, og da de skulle tilkøre min revo blev den 176c varm og var ved at brende af. jeg må vist bare prøve mig frem smiley

• #8   9. aug 2009 Uhhh, lyder farligt :d!

• #9   9. aug 2009 jets - så er det sagt

alt andet er lige meget smiley

• #10   9. aug 2009 Nemlig Oliver :D!

• #11   9. aug 2009 jets er et godt brændstof... men hvis du snakker power messigt (staves), så skal du prøve modeltech... se DET er et brændstof der rykker... det endeste ved modeltech, er at motoren ruster uhyggeligt hurtigt hvis det bare står et par dage i din motor... så derfor skal du købe noget 20-80 og lige køre lïdt af det igennem din motor når du er færdig med at race... på power området kan jets ik følge med modeltech!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #12   9. aug 2009 Jets er godt brændstof. Ingen tvivl om det. Problemet med Jets er dog at det skummer helt vildt meget når man tanker hurtigt.
    Selv kører jeg ModelTechnics nu (kørte førhen Jets, men er skiftet pga det er nemmere i min situation lige nu, at skaffe ModelTechnics), og jeg blev overrasket da jeg skiftet. For det første skummer det ikke når man tanker hurtigt, og dernæst så er der rimelig godt power i det brændstof. Jeg synes også at det var nemmere at få motoren op i arbejdstemperatur, men det skal jeg ikke kunne udtale mig.
    Min motor kører desuden med lavere temperatur med ModelTech, men det er minimalt, og kan lige så godt være pga vejret eller lignende.

Byron har jeg kun hørt godt om. Så snart ModelTechnics ikke er lige så nemt at skaffe for mig mere, så skifter jeg til Byron. Godt brændstof - tiltrækker sig ikke så meget vand. (I modsætning til ModelTechnics som virkelig tiltrækker vand, og hvis motoren står for længe (et par dage eller uger) med en smule brændstof i motoren, så holder motoren ikke særlig meget længere).

• #13   9. aug 2009 Angående Sidewinder så har jeg ikke så meget erfaring, men har alligevel en smule. Motoren bliver varmere af Sidewinder (de er dog igang med en prototype som ikke gør dette). Til gengæld synes jeg det er fedt med det høje olieindhold, så afterrunoil næsten ikke er nødvendigt.

Kommentér på:
Byron VS Merlin

Annonce