{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Mamba Team Losi Aftershock {{forumTopicSubject}}

Så blev jeg færdig med konverteringen til Mamba set-up på min Losi Aftershock.

Der er blevet tilføjet et motormount fra TD-racing samt MMM comboen og et 5S lipo.

Jeg har taget en stribe nye billeder til dem er kunne have interesse i at se dem.

Bilen kan klart anbefales, og er uden tvivl den bedste bil jeg har haft (hvilket den også var inden Finedesign sættet blev skiftet med Mamba sættet). Bilen giver klart mere funfactor og performance end mine tidligere Gorilla E-maxx og E-revo Bl edition.

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19719&ipc=71502

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mamba Team Losi Aftershock
  • #1   1. sep 2009 Flot projekt,

Tror også at jeg skal bruge 5s lipo'er til min Rc8te.

• #2   1. sep 2009 Kristian B hvis du trækker den lidt, skal jeg give dig noget info om 4s kontra 5s lipo på en RC8te. Jeg har en på vej fra Towerhobbies.

Umiddelbart er min plan dog at køre med 4s lipo på RC8´eren.

• #3   1. sep 2009 Har læst mig frem til at 5s ikke bliver ligeså varm som 4s.

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at kører særlig meget endnu, men kunne godt tænke mig at prøve 5s istedet.

Til info , havde jeg svært ved at få min 2200kv motor fra Castle Creations til at passe. den ligger helt ned til bunden og var svær at justere. Lad mig hører hvordan det går for Dig.

Ellers er det en fed bil at bygge. Tror dog at jeg skal have noget tykker diff olie i center diffen.

mvh
    Kristian

• #4   1. sep 2009 Den ser da rigtig fin ud. Men har svært ved og forestille hvordan den skulle være sjovere end E-Revo´en med den vægtfordeling(batteri og motor i bagenden). Så det må du gerne lige forklare nærmere smiley

• #5   1. sep 2009 Indrømmet, vægtfordelingen er ikke optimal, og jeg overveer også at bytte esc og batteri om, for at få lidt vægt fremad.

E-revoen var efter min mening for kedelig, nok fordi jeg mere er til rigtige MT´ere. Retfærdighedsvis skal jeg da nævne at jeg kun kørte med 4s lipo på E-revoen.

Men selv med 4s er der meget mere udfordring og sjov i Aftershocken, efter min mening.

• #6   1. sep 2009 flip diffet rundt og smid motoren foran smiley så mangler man ikek vægt fremme længere

Kommentér på:
Mamba Team Losi Aftershock

Annonce