Gløderør til Traxxas Nitro bil {{forumTopicSubject}}
Hej RCG , min nitro bil er gået død og vi har fundet ud af at det nok var gløderøret der var brændt af/ødelagt fordi der kom ikke nogen gnister/varme af den hvis man prøvede at starte den. så ville spørge hvilken gløderør jeg skal have købt til min bil for jeg fatter nada hvilken jeg skal have, jeg har en Traxxas Nitro Sport
den her : http://www.traxxas.com/products/nitro/nsport/trx_nsport.htm
og jeg ved ik om man kan tage den ledning af der sidder på gløderøret eller kan jeg finde en ny(hvor?) (den ledning der går fra gløderøret til EZ starter boksen/starter)
Delen skal gerne være på lager og helst fra morfars.dk
Mange tak ;P
aug 2009
Følger: 44 Følgere: 42 RC-enheder: 6 Emner: 18 Svar: 382
den her!
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
- koster 39 kr i morfars
tager bare den lille ledning der går ned i toppen af - og skruer gløderør ud - fyrer det nye derned og sætter den lille ledning på igen (kort fortalt)
Husk dog lige at kigge efter at du får skiftet kobber skiven
Mvh
Henrik
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
(link fjernet)
Der kan du bare vælge 3230 i menuen
Håber det hjælper
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 35 Svar: 1.149
aug 2009
Den der kobberskive kommer den med Gløderøret? eller skal jeg købe den separat?
jeg tager så bare den der= -Super Duty (long medium)
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 35 Svar: 1.149
Jeg tror ikke det har den store betydning, Men du kan finde en manual, Og se hvad den nr er og indsætte den her
http://www.morfars.dk/rc/katalog-reservedele-c-52_308.html
aug 2009
men hvordan sættes sådan en på gløderøret? den der sorte ende den skal jo på gløderøret hvordan gør man det?
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 15 Emner: 3 Svar: 122
ud over det kan jeg hilse og sige at det ikke gør noget at der er huller i isoleringen, da det kun er en meget lav spændign som kun er der når du har din starter på bilen. når du kører med den er der ingen strøm i ledningen. Jeg bruger selv en af de andre gløderørs varmere uden ledningen.
Gløderør til Traxxas Nitro bil