799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

billed af bagtøj på FG monster/bigfoot billed af bagtøj på FG monster/bigfoot

hejsa alle RC folk

Jeg søger billeder af bagtøjet på FG monster truck eller TQ big foot eller noget i den stil

jeg er i gang med at renovere en TQ bigfoot kina bil - og jeg kan bare ikke få gearingen og tandhjulene til at passe ordenligt - så jeg håber det er fordi der mangler et eller andet lille dims jeg ikke lige ved hvad er - derfor søger jeg billeder fra folk der har disse -

helst fra bremse skiver og indaf - der problemet ligger er inde ved forbindelsen til trækakslen.

ved nemlig ikke helt om den stang som går igennem fra gearingen på siden og ind til trækakslen er meningen den skal "hænge frit" forstået på den måde at den kun bliver smidt igennem det hul i siden på bilen også bolten der har forbindelse til trækakslen på.

Håber nogen kan hjælpe - og på forhånd tak
Sorry for lang post også smiley

Mvh
Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billed af bagtøj på FG monster/bigfoot
  • #1   21. sep 2009 det forstår jeg ikke noget som helst af xD
    men, prøv her.. (link fjernet)
    og jeg har også et billed som måske kan hjælpe smiley

• #2   21. sep 2009 (link fjernet)

• Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #3   1. mar 2011 jeg forstår hvad du mener har lige siddet med det samme problem på min tg big foot. Det er fordi lejet som stytter akslen er røget ud af lejeskålen. Det vil helt sikkert ødelægge tandhjulene hvis du køre uden.
    Efter min første tur med bilen var lejet allerede faldet ud !!! KIna !! Men sæt lejet i med loctite og skub tandhjulet på akslen og skub det helt ind til lejet, og lås tandhjulet med loctite. Så burde det kunne holde..

Kommentér på:
billed af bagtøj på FG monster/bigfoot

Annonce