{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

NY EL MOTOR. {{forumTopicSubject}}

jeg skal til at invistere i en ny motor, jeg har kikket på en team 1 assassin 27 x 1 turns motor. er der nogle der kan fortælle om det er en god invistering, hvor hurtig kører sådan en på en 4wd onroad bil, ca.

eller skulle man måske invistere i storebroeren der er 19 x 1 turn, eller er der ikke rigtig nogle forskel.

den skal bruges til en drift bil, og der skal jo hels være noget træk på svinet. men den må osse gerne have lidt høje omdr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NY EL MOTOR.
  • #1   9. mar 2005 Hvad er det for en fartregulator du har i?

    MVh
    Jarl B

    Opret eller læs anmeldelser på www.ramudesgind.dk/rc/


  • #2   9. mar 2005 jeg er ikke sikker på om hvilke en det er. men der er blevet monteret en 14 x 2 turns i samme slags bil uden problemer med std fart regulatoren, men jeg vil ikke give den så vild en motor da jeg tror det er mere held en forstand. så jeg vil holde mig til mindst 17 x højest 2 turns. men helst 17 x 1 turns eller der op efter

  • #3   9. mar 2005 nope, der er en af de nye 4wd som morfars snart får hjem, er ved at skaffe alle dele hjem så den er klar til ombygning, når den ankommer. og jeg ved at HT har tunet en til at køre ca 80 km/t. med en 2 x 14 turns motor. men hvilke karoosse der kommer på er en hemmelighed, jeg har ikke set nogle magen til.

    min jundier er jo ikke 4wd bil vel, så dem kan man jo ikke drifte med.




Kommentér på:
NY EL MOTOR.

Annonce