{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

ESC Burn OFF {{forumTopicSubject}}

hey....
mig og en ven var i dag ude på den locale BMX bane og køre med vores biler.
men på et tidspunkt begyndte min at ryge og jeg fandt ud af at min ESC var smeltet.
og det var fordi at de "køleribber der var med til den var hoppet af så den var blevet alt for varm.
men er der nogen der ved om køleibberne skulle sidde afst eller bare skulle trykkes ned over der hvor de skal side. kunne ikke se nogen steder i manualen ohvordan de skulle side.
men det er jo forsent nu´
men er der nogen der ved hvardan de skulle sidde fast da jeg jo nok skal have en ny ESC på et tisdpunkt.
MVH.
stefan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ESC Burn OFF
  • #1   19. mar 2005 Der plejer at sidde noget IKKE strømførende imellem esc´en og køleribberne...
    Men når du køber en ny sidder den jo på, så det behover du jo ikke at tænke på.

• #2   19. mar 2005 forstår ikke hvda du mener

• #3   19. mar 2005 det er jo forskeligt efter hvad mærke det er. men på lrp-
    novak-oa trykker man dem ned over de ribber der sidder på escen evt med en liile klat lim på. men som en god regel hold dig altid to turns over det den kan tåle, ecs med data ned til min 13 turns=15 turns

• #4   19. mar 2005 en af mine vennes bil gik der ild i og det var modtageren der var brant af hehe også noget bilig lort han hadet købt men fuck det men det var hans modtagere der var brandt af og bat og ledningere og karoset så prøv af gå til din hobby forhandlere og få ham til af prøve med en modtagere i eller den der esc

• #5   20. mar 2005 rockwool s
    på skulle man også bare sætte dem ned over og det gjorde jeg så men da jeg så var ude og køre på den nærliggene BMX bane faldt de af fordi de bare var presset ned over hvordan kan man undgå de falder af kan man bare lime dem fast men noget lim og hvad for noget lim skal det så være

Kommentér på:
ESC Burn OFF

Annonce