788 visninger
|
Oprettet:
pinion gear + dæk til Associated B4 {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt sådan en Associated B4 Factory Team Kit.. og da normalt køre 1/8 var jeg ikke lige klar over at Pinion gear ikke fulgte med. Hvilken størrelse bør jeg købe og hvem har sådan et til en AE på lager i dk? Link tages imod med kyshånd da jeg ikke ander hvad vare nr eller noget er på sådan en fætter..
Motoren er en 9.5T LRP x11 og den skal bruges på indendørs bane i frederikshan og KUN bane kørsel
og samtidigt nogen der ved hvor disse dæk fåes henne i dk ?og følger der inderskum med til de dæk? ML trade har dem men UDSOLGT
Schumacher Mini Pin Rear yellow
Schumacher 2WD Front Slim Stagger yellow
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
Så mangler stadig størrelsen jeg bør gå efter og hvor man kan få sådan et til en AE B4 henne i dk
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 15 Svar: 72
Du kan prøve at ringe til morfars i odense de har masser af dæk på lager det er dog ikk noget de har på hjemmesiden... de har også masser af piniongaer til den... men du skal nok have nogle forskellige. men tag en snak med en der hedder hans ud i butikken han køre nemlig også b4 og ved alt om den... Så skulle du gerne være kørende med den vidundermaskine... Mvh kim
pinion gear + dæk til Associated B4