Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp. ang.brushless set til buggy 1/8
  • #1   22. nov 2009 Der er mange som kan kan lide hobbywing 150 A ecs, Så skal du vel bare have en mortor, der tror jeg at en mamba 2200 kv ville være fint, med den hobbywing blæser på, også på en 4 - 6 lipo.

• #2   22. nov 2009 4 celler er alt rigeligt smiley

• #3   22. nov 2009 Rumle.
    Nolge skal jo også prøve at køre onrode, og vis du spøre kristian L, så er 6 celler ikke engang nok, der vil han først komeligkere med en, vis man over de 8 - 10 celler smiley

• #4   22. nov 2009 du har tænkt dig at bruge det i 1 / 8 right? altså 32 pitch, så køb en motor med 5mm shaft i størrelse large fra hobbyking, og en 100 amperes esc. brug 3 lipo celler måske 4 kan ikke huske hvilken som kan klare det? om det er xl eller l som kan klare 4 lipo celler, small er kort, Large er længere ( ikke tykkere) Xtra large er rigtig lang ( men stadig ikke tykkere.) kan godt hjælpe dig med at finde noget hvis du har brug for hjælp smiley så skriv en pm eller her inde, så får du min msn så skriver vi over der smiley

• #5   22. nov 2009 Kristan L er også lidt "Gak" smiley ( Er det ikke rigtig Kristan ;P )

• #6   22. nov 2009 http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5139 smiley bare outrunner.

• #7   22. nov 2009 Den blå mortor kan klare 6 celler, og den sorte kan klare 4 celler.
    escen er 150 A, og blæsern kan køle alt ned.

mamba kan klare 6 celler, og den er da mange som er glade for, bare ikke esc'en.
    den sorte hobbywing mortor har 2350 kv og den blå har 2000 kr, de begge er med 5mm aksel.

• #8   22. nov 2009 Hold dig fra alt hvad der hedder mamba osv. spørg selv kristian, alt hvad der hedder sæt er kedeligt!

• #9   22. nov 2009 Rumle, bare stop okay..
    Der er nogle problemer med mamba monsters esc, Men intet med mortorn.
    Kristian han skal også have alt over 120 km/t ellers falder han i søvn....

Så mamba er en god mortor, og vis du også har esc'en, så kan du købe carstel link, som giver dig optimalt justering af din esc, som du ikke kan gøre på en sender. vedmindre du ofre nesten 2000 kr på den her i danmark.

Du kan lave kurve hvor mange % den skal bramse, yde og meget andet, Virkelig så mange ting, som du ikke ander vad du skal bruges til..

Mamba mortorn holder også længe, vi har 3, mamba max 7700, mamba computisjen og x modellen med 6800 kv og 8000 kv, som bruges til 1:18 modellerne.
    de er slite, om de er også over 3 år gamle, og de har kørt over 100 - 200 batts, vist ikke meget mere......

Så mamba er kvali, og det koster også.

Der er også mange som har købt en E-revo brussles eid. og købt mamba ved siden af, der er mange som har vaget glade for det, og stadvik er det.

Så Rumle, jeg synds ikke du skal side og udtale dig om det.

• #10   22. nov 2009 det skal også lige siges, at de mamba motore stadvik virker.

Der var også en her inde som havede en mamba max esc, som kun kan klare 3 celler, og han kørte med 4 eller 5 celler i et stykke tid, Kan ikke lige huske hvem det var, Men der var en.

• #11   22. nov 2009 Frederik W panda (nanda) det er hobbywings mortor den som kan klare 6 celler med 150 A. den på 2000 kv, og den river altså igenem, selv på 2 - 3 celler, hvor du stadvik kan smide en noget støre gearing på.

• #12   22. nov 2009 Theis F, har det lidt med mærke varer, du får sq ikke hvad du betaler for.

• #13   22. nov 2009 Har du prøvet mamba.

Har du haft mamba i over 3 år?
    hvor du har kørt MEGET med mortorn.
    Og jeg køber mærke, fordi jeg vil have kvalitet.
    Jeg kan da også godt købe ting, som ikke er det beste til mit behov, Jeg kan da godt købe en Neu mortor, hvor mamba også er en neu, Hvor de faktisk er nogle lunde det samme, og det kommer sikkert også fra samme sted, det skulle ikke undre mig.

• #14   22. nov 2009 Kan se i skriver om det brushless system på 150a/2350 kv som hobbyking har den motor jeg har er på 2350kv og den er blå.

• #15   22. nov 2009 Magnus F, det kommer and på hvor du har købt den.
    men jeg har også set den på 2350 kv som blå, men har aldrig set den på 2000 kv som sort smiley
    Det er lidt mystisk, Men når jeg siger den blå mener jeg den jeg den på 2000 kv, og den sorte er så den på 2350 kv, Det kunne i self ikke vide.

• #16   22. nov 2009 søren P.
    Vis du køber en med for høje kv, så trakker de ikke godt, og der er gearingen ikke godt ajnet til det, iforhold til trakkraft.
    og flere kv, sluer også mere strøm.

• #17   22. nov 2009 10 A, ja, vi andre køre på 5000 a, og køre en halv times tid.

Kommentér på:
hjælp. ang.brushless set til buggy 1/8

Annonce