Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spektrum
  • #1   4. dec 2009 eh - forstår sådan set ikke rigtig spørgsmålet

men hvis du tænker på traxxas "egen" 2,5ghz sender i forhold til Spektrums, så ville jeg personligt mene: Nej der er som sådan ikke nogen forskel, dog vil jeg sige du kan sætte flere ting op med en spektrum, uden at kende traxxas egen 2,4 ghz

Håber folk er enige - eller kan give lidt mere lys på emnet

• #2   4. dec 2009 der står nu godt nok at det er 2.4 GHz på min Traxxas sender..

men ellers var det jeg mente

så takker .... jeg kunne heller ikke lige regne ud hvad der skulle kunne være så meget beder .. for den styrer som en drøm ..

men det kunne jo være men fik noget for alle de penge den koster .. men nej ..

• #3   5. dec 2009 Der er også forskel på opdaterings hastigheden på de forskellige sendere/modtagere.
    Den hurtigste spektrum er DX3r og og hos futaba er det den nye 4pk.
    men så længe du ikke skal bruge det til konkurance brug, så kan det vist være lige meget - med mindre du gerne vil smide 3K efter en futaba sender smiley

• #4   5. dec 2009 Der er den forskel det ene er digitalt og det andet er analog.

Så hvis du indstiller en spektrum kan du indstille mange flere ting. Og sikkert også mere præcist.

Men til bashing tror jeg den anden er fin nok smiley som Rasmus S også er inde på.

• #5   5. dec 2009 der er så også lige den forskel at SPEKTRUM DX3S har Telemetry som kan vise hvor mange rpm din motor tager eller km/m eller mp/h og hvor warm din motor er.

har lige købt sprktrum dx3s og jeg forfydre det ikke er et meget nice sæt

Kommentér på:
Spektrum

Annonce