600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

utæt ved topstykke.. Nitro. utæt ved topstykke.. Nitro.

hej, jeg var lige ude og starte min g3.0 motor den startede fint. den gik ud hele tiden.. Efter noget tid opdagede jeg at den var utæt.. Jeg ved hvad der er galt, men jeg vil høre om motoren har taget skade.

Mvh. Nicklas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utæt ved topstykke.. Nitro.
  • #1   6. dec 2009 Altså der er jo en grund til at den er utæt. Det kan være flækket top eller lign. og ja så har motoren "taget skade" eller rettere sagt gået i stykker. Den kan også bare være gået løs i toppen og skudt pakningen. Det må du skille den ad for at tjekke, og så er der som udgangpunkt ikke sket noget.

Så af med toppen er kig grundigt efter revner, og så rens det godt af og samle med ny pakning.

• #2   6. dec 2009 jeg ved godt hvad det er som sagt:D det er "underheaden" der er revnet lidt.. men den har været startet med denne "fejl" så jeg ville vide om motoren har taget skade. Mens motoren har været startet med denne revne

• #3   6. dec 2009 Som udgangspunkt har den ikke. Fejlen vil bare give mindre kompression og med mindre motoren har gået meget ujævnt har den bare haft noget effekttap.

Kommentér på:
utæt ved topstykke.. Nitro.

Annonce