{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ESC: Nosram VS LRP
  • #1   9. dec 2009 Fuldstændigt ens på nær indpakning. Men har dog ikke styr på om der også er 25 års garanti på Nosrams esc'er og ladere ligesom der er på LRP's.

• #2   9. dec 2009 Ok.. Tak for det hurtige svar! De ser jo også ens ud designmæssigt, men det er der jo så også en grund til...

• #3   10. dec 2009 alle deres ting er 100% ens, undtagen at alt nosram er malet rødt og LRP er blåt, mener der er den samme garanti.

selvom det er præcis det samme, kan der dog godt være forskel på prisen, på fx de to ESC'er du snakker om, også hvis det er en forhandler der har begge dele, men det er stadig det samme....

• #4   10. dec 2009 hey, sorry for lidt OT
    lrp's garanti er lige til at skyde en hvid pil efter, for ikke så længe siden havde jeg en regulator hvor sensor enheden var brændt af og nu vil de sku have 1495 kroner for at jeg kan få en ny. skal lige sige at esc har virket perfekt i 2½ år. inden den brændte af.
    så ville helt klart vælge en nosram esc. det med garantien er hvad jeg vil kalde "falsk reklame"

Mvh Steven

• #5   10. dec 2009 det med garantien, da har jeg selv brændt 2 styk LRP TC Spec af, den ene på grund af forkert poling, og en gang hvor sensorstyringen brændte af... begge gange blev den byttet ud at det kostede noget, så jeg kan sige god for den, men ja, der er altid forskel...

kender også en som havde den allerførste bl esc fra lrp, den brændte af, så fik han den byttet til en 2007, (TC Spec uden køler mere eller mindre). fordi den anden ikke var i produktion mere.

• #6   10. dec 2009 Jeg blev fornylig fortalt at de ikke kører garanti på TC spec regulatorerne og SPX stock spec, grundet at det bliver anvendt af folk som kører på løbs niveau, og der presser de tit tingene mere, end hvad de nu end kan holde til i længden..

om det passer eller ej ved jeg ikke, der må være en grund til at de spørger om hvad grejet har været monteret i.. smiley

Kommentér på:
ESC: Nosram VS LRP

Annonce