903 visninger
|
Oprettet:
ESC: Nosram VS LRP {{forumTopicSubject}}
Hej folks!
Nosram Matrix evolution spec racing og LRP SPX stock spec, er de i virkeligheden samme ESC i forskellig indpakning?
Eller mere generelt, er de nye Nosram motorer og fartregulatorer de samme som LRP?
mvh kenneth
jan 2006
Følger: 59 Følgere: 61 RC-enheder: 8 Emner: 12 Svar: 200
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 58
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 31 Emner: 1 Svar: 265
selvom det er præcis det samme, kan der dog godt være forskel på prisen, på fx de to ESC'er du snakker om, også hvis det er en forhandler der har begge dele, men det er stadig det samme....
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 50 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 73
lrp's garanti er lige til at skyde en hvid pil efter, for ikke så længe siden havde jeg en regulator hvor sensor enheden var brændt af og nu vil de sku have 1495 kroner for at jeg kan få en ny. skal lige sige at esc har virket perfekt i 2½ år. inden den brændte af.
så ville helt klart vælge en nosram esc. det med garantien er hvad jeg vil kalde "falsk reklame"
Mvh Steven
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 31 Emner: 1 Svar: 265
kender også en som havde den allerførste bl esc fra lrp, den brændte af, så fik han den byttet til en 2007, (TC Spec uden køler mere eller mindre). fordi den anden ikke var i produktion mere.
feb 2008
Følger: 97 Følgere: 90 RC-enheder: 6 Emner: 48 Svar: 1.145
om det passer eller ej ved jeg ikke, der må være en grund til at de spørger om hvad grejet har været monteret i..
ESC: Nosram VS LRP