871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Elektronik i ansmann kryptonite hjælp! Elektronik i ansmann kryptonite hjælp!

Jeg har været ude og køre med min ansmann kryptonite i det dejligt sne vejr og da jeg var ude og køre igår begyndte bilen at sige en mærkeligt lyd... det kunne lyde som om at den sprøjte luft ud fra et sted meget kraftigt eller som at der er noget der ginder mod hinanden og den kan ikke køre topfart og den kan slet ikke køre efter ca 2 minutter...hvad kan der være galt? Det skal lige siget at det skete efter den havde væltet så den lå på hovdet og det skete to gange.

Min ene servo den der trækker hjulene så den kan dreje er begyndt at opføre sig mærkeligt når jeg vil dreje til højre hakker den i det og nogen kan den ikke dreje til højre overhovdet...nogen ideer?

Min anden server den som styre speeder og og bremsen virker slet ikke og det skete idag... det er som om den ikke får strøm for jeg kan dreje på den når jeg tænder for strømmen og det burde man ikke kunne...nogen ideer om hvad det er kan være???

Mit bedste bud er at min modtager eller noget iden stil har fået vand og det kan måske havde medført kortslutning eller sådan noget...

jeg er ikke selv nogen ekspert på området så derfor jeg søger hjælp.

hilsen kenneth, tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektronik i ansmann kryptonite hjælp!
  • #1   3. feb 2010 tjae det kunne lyde som om din modtager har fået vand men har nu også oplevet krystaller tage skade af selv små bitte bump .. så prøv et andet sæt krystaller først og er det bare det samme så er det nok modtager der ikke er for god... har du et voltmeter for jeg har også oplevet on/off kontakterne skabe revage i det hele

Kommentér på:
Elektronik i ansmann kryptonite hjælp!

Annonce