644 visninger
|
Oprettet:
godt mærke? {{forumTopicSubject}}
inden for brushless systemer hvilke mærker er så gode har kigget på: LRP, Tekin, Novak, Nosram, M-troniks, Castle Creations og Speed Passion
jan 2006
Følger: 59 Følgere: 61 RC-enheder: 8 Emner: 12 Svar: 200
Tekin er mere et liret mærke, men de laver nogle rigtigt gode regulatorer til stock race. Holdbarheden ved jeg ikke med, men hvis man selv begynder at programmere sin ESC, som man kan med Tekin er det på eget ansvar, og det kan gå galt.
Novak har vist ikke rigtigt lavet noget nyt længe så der er kommet bedre ting på markedet siden.
Speed Passion er lige kommet ud med deres nye topfartregulator. Jeg er ikke klar over hvilke features der er på den, men den virker lidt stor og klumpet hvilket ikke er så smart i mindre biler.
Castle Creations laver sensorløse BL motorer, og generelt vil jeg ikke anbefale dem. Med mindre man vil pakke bilen til randen med Lipobatterier er de håbløst langsomme i forhold til den nyeste serie af sensorbrushlessmotorer.
Men Tekin og LRP/Nosram vil være de mærker jeg vil anbefale. Men det kommer selvfølgelig an på hvad man skal bruge den til
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 27
http://modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=31083
nov 2009
sep 2009
Følger: 30 Følgere: 31 RC-enheder: 3 Emner: 10 Svar: 20
nov 2009
sep 2009
Følger: 30 Følgere: 31 RC-enheder: 3 Emner: 10 Svar: 20
http://shop.singahobby.com/?q=node/12546
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 17 RC-enheder: 10 Emner: 19 Svar: 680
Tekin laver lige såvel hobby systemer som de laver profsystemer
Castle er ren hobby, men det har de så også styr på! Ez-run har til dato ikke været imponerende indenfor motorer, men deres ESC'er skulle være gode nok(til hobby)
Går ud fra du snakker om din stealh eller lignende, og derfor vil jeg anbefale dig Tekin og Mamba, jeg kører selv med begge dele, dog kun sensorløst, men det virker bare.
I øvrigt kan du ikke opgradere motoren i en stealth ret meget, uden der går ud over drivlinjen.
godt mærke?