776 visninger
|
Oprettet:
luftfilter til FG MT {{forumTopicSubject}}
hej jeg ville høre om der er nogle der ville hjlæpe mig med nogle med luftfilter på FG det er forde jeg ville høre om det er muligt og sætte en scooter power filter på en FG men ville bare høre hvad man ellers kan få til FG af power luftfilter vis man kan få det eller nogel andet er helt ny inden for benz verdenen
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.162
mar 2006
Følger: 53 Følgere: 48 RC-enheder: 3 Emner: 24 Svar: 336
power filtre sorterer jo nærmest kun indkøbsvogne, gamle damer og pudler fra og alt andet lort vil ryge lige ind og forkorte din motors levetid og ydeevne
Thomas
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 62
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.318
Hvis du vil väre rigtig god mod din motor, saa köb dem her:
(link fjernet)
De er noget tättere i skummet en FG's egne. Saa derfor er de ogsaa bedre til at holde det fine stöv ude.
Saa brug de enten FG's eller dem jeg linker til, og giv dem en god filter olie (og IKKE 2T olie eller andet).
Smid ogsaa gerne lige en outerwaer paa, de tager lige det värste inden det naar ind til skum filteret og saa holder det lidt längere inden det skal skiftes.
husk ogsaa at skifte dine filtre i tide, naar du kan begynde at se "stövkorn" paa indersiden af filteret saa SKAL det skiftes, helst lige inden
Selv körer jeg ALDRIG mere end 1 tank/30min pr filter. Er det MEGET stövet, saa skifter jeg hvert kvarter. (dog ikke til löb hvor man skal köre i 30min uden afbrydelse)
luftfilter til FG MT