1.135 visninger
|
Oprettet:
Unormalt slid af plejlstang? {{forumTopicSubject}}
Hej Rcg.
Jeg har en GO pro gx 7r som har kørt ca 1 1/2 gallon efter tilkøring, under tilkøring bliv jeg også der nød til at sætte en ny plejlstang i. Og jeg har lige sat den 4 plejlstang i. Det syndes jeg er lige i overkanten, er ellers yderst tilfreds med motoren, men hvad kan skyldes det unormale forbrug af plejlstænger?
Køre med Byron 25% RACE Gen2 Nitro.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 37 RC-enheder: 4 Emner: 34 Svar: 730
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.284
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 13 RC-enheder: 4 Emner: 62 Svar: 370
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
Ja jeg er meget ops på at inder og yder filtre er op to dait. da det også går ud over cylenderset, lejer og osv.
Claus H
Ja det har jeg kontroleret, der er de skriver på, som fabrikatet foreskriver til 25%. Det er det den er Født med.
Tror jeg er ved at finde ud af det.. den 4. plejlsteng holdt til 2 tanke, Det kan kun være tolerancerne på kruntappen der er glippet for dem. Må ha skildt motoren helt af og målt den ordenligt op, inden jeg samler den igen, med de nye competition plejlstænger jeg har købt normalt koster de 109kr og de nye fås til 110kr.. må da håbe de 1kr er godt givet ud ha ha
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 13 RC-enheder: 4 Emner: 62 Svar: 370
Hvis du finder fejlen må du gerne skrive om det
Mvh Claus
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 33 RC-enheder: 12 Svar: 402
det er fordi din motor går for fed, hvis jeg har ret bliver dine motore ikke ret varme? måske lige 100 grader?
hvis det er rigtigt er der alt for meget brændstof i kammeret, motoren går lidt fed men plejlstangen bliver helt enormt slidt, det er af samme grund man skifter efter tilkøring, nemlig fordi motoren går enormt fed under tilkøringen,
så løsningen på problemet hvis hvad jeg skriver and temperatur er at give topskruen ind, det giver en bedre motor, længere køretid OG MINDRE SLID PÅ PLEJLSTANGEN, jeg vil anbefale 120-125, det er en fejl at tro man er god ved sin motor hvis man køre med en temperatur på 80 grader hele tiden, det giver som sagt enormt belastning på sølen og sølebøsningen i plejlstangen
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
Der har du helt ret!
Sidest jeg kørte var den 117 på midl. Dvs på halv tank. Men mit problem med at der er slør i en ny plejlstang, mellem sølen og sølebøsningen på plejlstangen. Det fatter jeg ikke, om det er de tolerancer go har? Kører også med rb, og der er det helt anderledes, de passer bare sammen.
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
Unormalt slid af plejlstang?