474 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nitro Nitro

Hejsa jeg vil lige høre om der er nogen her der ved om Bekra nitro som er beregnet til Heli er skadelig for en bil? Hvis i mener det er skadeligt til biler vil jeg gerne have en begrundelse hvorfor da jeg ser der er mere olie i end alminde nitro må det jo være bedre smørende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro
  • #1   16. apr 2010 Jeg ved det ikke nøjagtigt, men kan godt se at disse nitrotyper her, til heli, fly og biler, de har mere olie i heli, mindre i fly og mindst i bil-modellerne, må vel være noget med smøringen på en helimotor når den flyver på hovedet? smiley

• #2   16. apr 2010 Sorry glemte link
    http://www.dantech-hobby.dk/nitro-c-144.html

• #3   16. apr 2010 Ja vil du ikke også mene hvis man så har en voldtunet nitro motor i sin bil må det være bedre med mere olie, ja jeg ved det ikke om det kan gå ud over ydelsen at den også skal forbrænde det mere olie det må prøves det kan i hvertilfælde ikke skade på nogen måde

• #5   16. apr 2010 Tror mere det har noget at gøre med hvor mange kræfter man presser ud af motorne.. En Bil motor er meget mere presset end en Heli eller fly motor..

Fly motor yder stort set intet i forhold til bil motore som er meget mindre..

Fly motor har max ydelse ved ca 12.000 omdr, imens en bil er 30.000-40.000 omdr

En Helikopter motor ligger ned, så den er ligeglad om den vender på hovedet smiley ...

Karsten

Kommentér på:
Nitro

Annonce