Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil ikke starte
  • #1   18. apr 2005 Prøv at skifte gløderøret.. Hvis bilen er rimelig ny er det ganske normalt at man skifter gløderøret lige efter tilkøringen, da det er meget hårdt ved selve røret.
    Mvh. Michael

• #2   18. apr 2005 Ja, evt. gør som Michael siger.

Siger den nogle lyde lige inden den går ud?
    Fjerner du glødestarteren?
    Hvilket glødrør?

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   18. apr 2005 Den er ikke med elstart. Gløderøret gløder som det skal. Jeg ved ikke så meget om det, da jeg er nybegynder. Det kan ikke være noget med trykket at gøre. Jeg har kørt sammenlagt 2 timer med den. Ellers må jeg jo skifte gløderøret.

• #4   18. apr 2005 Prøv og tag gløderøret op og sid det mod glødestarteren, gløder det? Hvilken farve er gløden? Rød, orange/gul eller hvid?

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    apr 2005

#5   18. apr 2005 Gløden er orange. Når jeg starter lader jeg glødetænderen sidde i, og den går ud alligevel. Har hørt et sted at nitroen kan fordampe kan det passe. Der har været det sammen brændstof i tanken i 2 dage, ved ikke om det har noget at sige. Det kan vel ikke være motoren der er stået af, eller er det kaburatoren.

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    apr 2005

#6   18. apr 2005 Hvor får jeg fat i et gløderør, og hvad koster det. Er gløderøret ikke kun til at starte med, det er kun hvad jeg har hørt.

• #7   18. apr 2005 Du siger gløde røret er rødt, det er slet ikke nok det SKAL være hvidt !

Kommentér på:
vil ikke starte

Annonce