555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Baja hpi Baja hpi

Min baja vil ikke trække.. har skiftet plast tand hjulet nu.. men trækker stadig ikke.. skal lige siges at bilen ikke er mere end 2 dage gammel.. kan kobling allerede være slidt op?? den ser ikke slidt ud. smiley kan det være Diff der er gået til?? syntes bare det er tidligt.. har ikke kørt vildt eller noget..

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baja hpi
  • #1   24. jun 2010 Mit STD. koblingssystem var smadret efter ca. 2 liter benzin smiley men ved ikke om det er det der er galt med din..

hmm.. lyder den ok? tager den RPM som den skal?

Hvis du kunne lave en lille video med go lyd kunne det måske hjælpe os med at løse dit problem..

Da min koblingssystem stod af besluttede jeg mig for at kigge til mit Diff, det viste sig at det næsten var helt tør for Silicone diff olie.. syntes at der har været mange fejl i deres fabriks samlede baja, idag fortryder jeg lidt at jeg ikke købte en ss'er, det havde sq nok sparet mig for nogle poletter smiley

• #2   24. jun 2010 hvis du manuelt drejer det store plastiktandhjul, køre den så?

du skal prøve at fejlfinde, og se om du kan finde ud af hvor fejlen er

• #3   24. jun 2010 du må skrive hvis du skal have lidt hjælp?

• #4   24. jun 2010 jep bilen kører hvis jeg drejer det store sorte tandhjul, og motoren køere som den skal men bilen kommer bare ingen steder..?? og som sagt ser koblingen ikke slidt ud..

• #5   25. jun 2010 Følger koblingen med når motoren er startet, det eneste der kan være galt her er din kobling som ikke slår ud eller helt står stille.

Hvis du kan bevæge tandhjulet på koblingsklokken og bilen kører så er det i koblingen problemet ligger.

Kommentér på:
Baja hpi

Annonce