1.165 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hobby king Hobby king

hej jeg har i mandag´s besstilt et 3 celle lipo batteri fra hobbyking og da jeg så den mail som jeg havde fået fra dem så jeg ar der manglet et ø i der hvor jeg havde skrævet min by og så der hvor jeg havde skrævet min adresse ved ikke hvad jeg skal gøre er der andre der har set det før og er der nogle der ved om jeg skal sende dem en mail med min rigtige adresse for der mangler jo et ø både der hvor jeg har skrævet min by og der hvor jeg har skrævet min adresse nogle der ved hvad jeg skal gøre ?????

På forhånd Tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobby king
  • #1   9. jul 2010 de finder den alligevel(;

• #2   9. jul 2010 Du skal bruge oe helst..

• #3   9. jul 2010 Som Echo skriver, så bruger kun Danmark æ ø og å , så enten skriver man o eller oe, istedet for ø.

Bare postnummeret er korrekt så skal de kloge postfolk nok finde dig smiley

ps. det hedder skrevet, ikke skrævet (det er noget helt andet) smiley

• #4   10. jul 2010 postnummeret skulle gerne være rigtigt

• #5   10. jul 2010 de bruger ikke ø derovre, det er derfor det ikke står der smiley

hahaha John xD

• #6   10. jul 2010 Det er ikke kun danmark der bruger æ ø å, vores norske nabo bruger det også.

• #7   10. jul 2010 Det første der bliver set på er hvilket verdensdel det skal til, og så bliver pakken smit hen i den bunke der skal til EU.
    Og inden for EU bliver den midt hen i en bunke der skal til Danmark, og i Danmark bliver den så smit hen i den bunke som det postnummer høre til.

Læg venligst mærke til at der ikke er nogen der har haft nogen interesse i din adresse i nu smiley

Når pakken ankommer til dit posthus bliver det vurderet om man kan lægge moms og afgifter på pakken, kan man det skal de nok finde dig smiley
    Kan de ikke, bliver pakken smit hen i den bunke der skal hen til det område du bor i.

Denne bunke bliver smit ind i en bil der bliver kørt af en Tyrker som stor set ikke kan Dansk men har dog lært at genkende Æ, Ø og Å.
    Så lige foran dit hus vil der for første gang blive set rigtigt på din adresse og denne Tyrker opdager at der mangler et Ø i gadenavnet, hvorefter han returnere pakken tilbage til Hong Kong smiley

Så du må bare håbe på at den blive taget i tolden, ellers får du ikke pakken smiley

• #8   10. jul 2010 hej jeg har bestilt fra det tyske varehus

• #9   10. jul 2010 Ja så går den uden om tolden og havner lige hænderne på den tyrkiske post omdeler som returnerer pakken til Hong Kong.
    Der er selvfølgelig stadig den mulighed at tolden splitter pakken ad for at se om der er narko inden i dine LiPo´er smiley

• #10   10. jul 2010 hehe

• #11   10. jul 2010 kæft et chok de vil få sig hvis de prikker hul i dem smiley

• #12   10. jul 2010 Bemærk: Misbrug eller stødende indlæg vil medføre anmeldelse til din internet-udbyder samt slettelse af indlægget.

Jeg føler mig stødt over din racistiske kommentar Sauron smiley

• #13   10. jul 2010 Lars S
    Det kunne man jo godt sige, men jeg har nu flere gange oplevet at pakken på en eller anden måde ikke kummer frem til min bolig.
    Så for at jeg ikke skal rende land og rige rundt efter min pakker, for jeg sendt mine pakker til min tidligere arbejdsplads og selv der er det ikke altid pakkerne når frem til.
    Og de almindelige undskyldninger som ”der var ikke nogen hjemme” bliver også brugt her.

Sandheden er nok at GPS´en ikke fatter at der mangler et Ø og andre manglende bogstaver her og der i adressen smiley
    Her er det firma politik jeg kritiserer, og ikke Abdul der efter ca 30 sek intensiv kursus i brugen af GPS og det andet udstyr han skal bruge, bliver sparket ud for at køre pakkeruten hurtigere end hvad en rally bil ville kunne.
    Måske kunne det gøres på en bedre måde smiley

Kommentér på:
Hobby king

Annonce