432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

michael h
michael h
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Ustyrlig Ustyrlig

Hejsa, jeg har lige købt min første rc, og beklager evt. Dumme spørgsmål. Bilen er en fg stadium truck og skulle være en ht edition.

Men jeg syntes ikke den er ret go til at holde hjulene på vejen, altså hvis jeg tager den ud af en grusvej så kan jeg ikke holde den på vejen bare ved de små bump, og synes ikke at mine hjul er ret hurtige til at falde på plads igen hvis de er blevet trykket op.
Hvis jeg står på køkkenbordet op løfter det ene forhjul op eksempelvis så er det lidt langsomt om at ramme bordet igen.

Men jeg ved intet om, om standarten bare er sådan, eller om det skal være bedre?? Jeg er jo kun automekaniker:) ikke rc mekker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ustyrlig
  • #1   19. aug 2010 Det er vel bare standard på sådan en fg'er ;oP
    De er jo ikke ligefrem kendt for at have den fede affjedring.

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    aug 2010

#2   19. aug 2010 Kan kun stille på 2 ud af 8 fjedre.. Så hjælper nok ikke meget.. For tyk olie?? Hva er det for olie, hva bruger i andre af olie i dæmperne?

• #3   19. aug 2010 Problemmet med tyndere olie og blødere fjedre er vel bare at den går på bunden i stedet. den har jo ikke vildt lange støddæmpere.

• #4   19. aug 2010 Prøv at tjekke om dæmperne kan bevæge/dreje sig , der hvor de er skruet fast. Tit er skruerne strammet alt for meget og kan de ikke bevæge sig og derved får man den stive affjedring.