Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro-bil, starter ikke rigtigt.
  • #1   6. sep 2010 det er gløderøret der er dødt

• Renault S
    Renault S Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   6. sep 2010 Altså selve rører i cylinderen?

• #3   6. sep 2010 Det kan være mange ting, og det er nemmest at afgøre hvad det er, når man står med det. Men det kan godt lyde som om at det er gløderøret der er færdigt, og skal skiftes.

• Renault S
    Renault S Tilmeldt:
    jan 2010

#4   6. sep 2010 Okay.
    Jeg prøver med røret først.
    Bilen er en NTC3
    Hvordan finder jeg det rigtige eller er det universal?

• #5   6. sep 2010 Er det turbo-gløderør eller standard-gløderør? (Sidder der en kobberpakning på, eller er røret konisk i enden?)

• Renault S
    Renault S Tilmeldt:
    jan 2010

#6   6. sep 2010 Puha det ved jeg sq ikke.
    Jeg prøver at hive den frem i morgen, klokken er ved at være for mange. (:
    Men tror bare at det er standard.

• #7   6. sep 2010 Adam, hvis gløderøret er dødt så er det dødt.

Jeg hælder mere til et forkert rør (glødetallet) eller måske endda en justering af motoren. Renault S glødestarteren må godt sidde på lidt. den skal lige varme lidt op.

//Dan

• #8   6. sep 2010 Et gløderør er ikke bare dødt. Et typisk træk ved at det er gået, er at motoren går ud når man fjerner glødestarteren.

• #9   6. sep 2010 Altså enten virker det eller også virker det ikke. Hvis tråden er brændt over kan det ikke gløde, heller ikke med gløde starter, Du kan være "heldig" at der er 1 rynke der stadig har fobindelse og gløder lidt med hjælp fra glødestarter men ikke kan med motorens kraft alene, i min verden er det lige så dødt som et der er brændt helt over.

//Dan

• #10   7. sep 2010 Dan H
    Du er desværre lidt forkert på den.
    Normalt er det som Niklas forklare.

• #11   7. sep 2010 Dan H
    du kan også risikerer at der ikke er glød på de nederste ringe af tråden, og så er den også svær at få til at gå godt. Så du er forkert på den.

• #12   7. sep 2010 Hej
    Det som er galt er at motoren står for fed,så når du fjerner glødestarteren, drukner gløderøret simpelt hen.
    Prøv at lade den varme op i et minut tid - med glødestarteren på -og så lige magre karburatoren lidt ud på LS nålen.Prøv med 1/4 omgang ( med uret ) til at starte med.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe
    PS: Se og læs mere om nitromotorer, justering osv.på min hjemmeside,som du kan se i min profil.

• #13   7. sep 2010 Ja, det kan sagtens være en forkert indstilling, men det er nemmere at afgøre når man har den foran sig. Man kan ikke bare sige her hvad der er galt. Både gløderør og indstilling kan være skyld i det, men man kan høre på motoren hvad der er galt.

Kommentér på:
Nitro-bil, starter ikke rigtigt.

Annonce