930 visninger
|
Oprettet:
Forslag til lader fra modelsport.co.uk {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at lægge sidste hånd på min første rc ordre, og den kommer til at gå til modelsport.co.uk
Men jeg skal bruge en lader, og her er jeg lidt på bar bund når jeg kigger listen igennem
Lad os antage at jeg hurtigt kommer til at ville lade forskellige typer af batterier, og at laderens kvalitet afspejler batteriernes holdbarhed, driftsikkerhed osv.
Kan jeg så få en anbefaling eller to? Gerne med et ord med på vejen om hvorfor det skal være lige netop DEN.
Takker
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 5 Emner: 52 Svar: 280
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 5 Emner: 52 Svar: 280
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 12
Dog alt med måde. Der er ingen grund til at anbefale den dyreste, hvis det er en der kan lade 78 batterier til turneringsformål, alene drevet af sol-energi... når jeg nu TRODS alt er ved at investere i min første bil overhovedet
Kan jeg evt. få en lille uddybning af begrebet "computerlader"? Lidt om hvad det betyder for mig og mine batterier?
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 29 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 138
den her er super fed og lader alt, du skal dog bruge en strømforsyning til den.
dec 2010
Så vidt jeg kunne erfare, så var emils forslag ganske fortrinligt, så jeg tog en chance. Med lidt held kan jeg nå at få mine biler og min lader inden jul.
tak for input
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
dec 2010
dec 2010
Nåh, men strømkablet kan jeg se har en 5A sikring i, så nu må jeg som den store el-noob lige spørge hvor vigtigt det er at have sådan en sikring i bæstet? Jeg har et fint kabel fra min laptop, komplet med jord, men vil det være nok, eller risikerer jeg at brænde hele hytten ned?
dec 2010
Google is your friend, og hvis google ikke lyver, så sidder der en sikring i stikket fordi man i UK ikke bruger HPFI relæ, hvilket BURDE betyde at jeg bare kan smide et kabel på herhjemme, men jeg modtager gerne bekræftelse fra en shaman eller elektriker
Forslag til lader fra modelsport.co.uk