545 visninger
|
Oprettet:
kyosho hype vil ikke køre {{forumTopicSubject}}
ja så skete det sku, ville ud og køre igår men min rc ville ingen ting..
så jeg tænkte den måske var død pga. batteriet men efter at have ladet hele natten sker der stadig intet når jeg sætter batteriet til og tænde, jeg kan til tider få den til at dreje men køre vil den ikke..
jeg har forsøgt at sætte batteri boksen til og det hjalp på den måde at den ville dreje lidt oftere.. men køre vil den som sagt ikke...
nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre..
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 330
men hvordan kan jeg tjekke om mit batteri lader som det skal, for vil tro det er der fejlen er..
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 120
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
aug 2004
ja men det jeg ikke forstår er så bare at når jeg sætter den der batteri pack til så vil den gerne dreje, og kan se den lyder også i modtageren når jeg trykker men ingen reaktion..
aug 2004
jo det er min kyosho hype..
se evt min profil..
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
Har du tjekket om alle stikkene vender rigtigt og at det ikke er dit batteri der er helt dødt
aug 2004
ja jeg har, og det skulle være ladt helt op..
har snakket med Leif O nu og fik besked på jeg skulle prøve at aflade det også smide det i fryseren natten over, for bagefter at lade det forsigtigt op som første gang og se om ikke det hjælper..
hun mente det var mit batteri i alt fald..
aug 2004
ja det kunne være min motor, men vil ikke tro det, for hvorfor vil den så heller ikke dreje med mindre jeg har ekstra batteri pack med til den..
kyosho hype vil ikke køre