{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

komplet opgradering af el i nitro?? {{forumTopicSubject}}

mojn

ja som teksten allerede fortæller, truer jeg med at skal havde både nye servoer, sender/modtager..

MEN hvad skal jeg vælge??

skal havde 2.4 Ghz, det kan vi godt blive enig i.

har tænkt på det her:

(link fjernet)

er den ikke udmærket? behøver ikke display og alt muligt grejl..

med hensyn til servoere er jeg lidt mere lost, skal både bruge en styre og en gas/brems servo, men hvad går godt i spænd med den sender? digitalt eller analog?

bilen som det hele skal smides i, er en Ansmann Virus..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  komplet opgradering af el i nitro??
  • #1   7. mar 2011 Hvilken bil snakker vi om? Er det en bane bil eller en basher?
    Til banen er der ikke 2 sekunders tvivl om at du skal vælge digitale servoer!
    Savox laver nogle rigtigt gode, og deres 0,08s 12kg model 1258TG er en super styreservo.
    Lige nu bruger jeg den servo både til styring og gas/brems af min Durango buggy.

• #2   7. mar 2011 jamen lig pt er det bar hygge hjemme på gården, men har da nogen forhåbninger om at den i en nær fremtid kommer ud på baner og skal køre...

jeg fil ikke lig skrevet, at jeg ville lig høre om hvor vand afvisene servoer er?

et link til nogen, ville være guld også smiley

• #3   7. mar 2011 sender/modtager - der kører jeg selv med sådan en her i min Kyosho DRX

(link fjernet)

og den er jeg sku glad for... men har du flere biler ville jeg overveje at smide lidt flere penge efter en sender og så få en der kan huske flere biler på en gang...

servo - den her er vandtæt og trækker 9 kg... og så vejer den 20% mindre end "normale" servoer"... dem har jeg selv tænkt mig at købe 2 af til min... smiley

• #4   7. mar 2011 Spektrum er OK og ekstra modtagere er ikke så dyre som til andre mærker. så det er et godt valg,

Servo til nitrobiler vil jeg anbefale en hurtig og rimelig kraftig til gas/brems
    Hurtig fordi der er lang vandring mellem fuld gas og fuld brems og så skal den bruge lidt kraft til at bremse også
    Til styretøjet skal du have metalgear og en rimelig hurtig servo Mindst 0.01sec ellers kan du hurtigt mærke den blir langsom i skarpe sving og omkring 10Kg i trækkraft.
    Hele herligheden findes ved samme som du linker til mht sender nemlig. den her: http://www.morfars.dk/rc/power-servo-extreme-ps10xt-p-3199.html den er tilpas hurtig og meget kraftig og ikke mindst til en ok pris,
    Jeg har brugt den meget i min Nanda 1:10, HighLift, min baja 5T som gas/brems og 1:8 buggy som styreservo og kan sige god for den.

• #5   7. mar 2011 takker for de gode iputs fra jer, det ser ud til jeg har en plan nu...

mange tak skal i havde...

Kommentér på:
komplet opgradering af el i nitro??

Annonce