Motor til 1/10 EL stock Touring Car Motor til 1/10 EL stock Touring Car
Hejsa,
Jeg leder efter en motor jeg kan sætte I min ny indkøbte brugte 1/10 TC... den kommer med en 19 turn motor, men jeg vil gerne kunne bruge bilen i stock 1/10 TC løb.
Jeg er dog en fattig skolelærer så min pengepung har ikke ubegrænset dybde.
Jeg har en 60 amp Arrowind ESC, så det er kun motoren jeg leder efter, dog ville jeg dog gerne købe et combo sæt hvis det er lige er det rette tilbud da min nuværende ESC bruges i en anden bil.
Mit prisleje er under 800kr alt inkl.
Har fundet dette sæt på Ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/eZrun-RC-CAR-17-5T-brushless-motor-60A-ESC-3in1-Combo-/270539511005?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item3efd6954dd#ht_1406wt_905
Der er dog også denne fra Holte Modelhobby (en butik jeg varmt kan anbefale for den nystartede, rigtig go service)
http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?products_id=18032
Så billigt som muligt er vist kodeordet her...
Kom glad med indspark
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
Der er du heldig, da de netop har ændret reglerne til at være "Blinky" / Timing 0. Sagt på en anden måde, så er det væsentlig billigere at komme i gang nu. Man skal bare have en fartregulator der ikke timer, og så en motor der matcher klassen (17.5T til stock - 13.5T til superstock).
Til det formål vil jeg gætte på at EZRun sættet vil være fint til prisen.
Når det så er sagt, så ved jeg ikke hvor mange der kører stock. De sidste par år hvor jeg har deltaget, har stock klassen været så godt som død, og det har kun været superstock der har været liv i.
Så jeg vil nok anbefale dig at skaffe en 13.5T motor hvis du vil køre løb.
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 7 Emner: 7 Svar: 35
Har du evt et link til et site der sælger 13,5 turns motorer?
Kan forstå at du har lidt indsigt i alt det her så jeg har lige et par ekstra spørgsmål til dig.
Ja jeg bor på Sjælland, så det er DASU jeg har intentationer om at køre under.
Har siddet og læst deres bestemmelser og de skriver blandt noget om nogle såkaldte kontroldæk.
"Kontroldæk:
Solaris medium dæk komplet med fælge og indlæg: S-TSMGM4W (Medium tires; GR-Med insert/purple)
Importøren mærker alle dækkene med DK.
Importør er RC Models i Esbjerg ( www.rcmodels.dk)
Vejledende udsalgspris: Kr. 225,00"
Vil det sige at jeg SKAL køre med de dæk?
Har tilladt mig at bestille dækkene fra rcmodels.dk men var det en fejl?
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
De steder jeg har fundet:
mltrade.dk (Speed Passion V3 motorer er mine yndlingsmotorer)
rcmodel.dk (Nosram Pure Evo Spec)
Jeg fandt lige dette billige sæt hos RCModel:
(link fjernet)
Du har helt ret - du skal køre på de Solaris dæk som er opgivet. I hvert fald til løb.
Motor til 1/10 EL stock Touring Car