{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er nitro svært
  • #1   27. jun 2011 det kommer vel and på så meget sys det er fee med nitro det tager satme nogen omd og flyver afsted men ja der er da lidt veligehold ved nitro men sys nu ikke det er så galt men køb en ordenlig en i stedet for de billige så er det hele lavet lidt stærkere...
    min mening..
    Røde c

• #2   27. jun 2011 altså ville ikke vælge Hpi som sin første nitro bil. da især deres store savage motorer kan drille meget med indstilling

• #3   27. jun 2011 Nitro er ikke svært (alt afhængigt af hvem du spørger selvfølgelig) men det kræver at man sætter sig lidt ind i hvordan det fungere.
    Man skal ikke forvente at det er lige som el hvor man bare tænder på kontakten og så derud af. Mhs til vedligeholdelse så er det som alt andet, jo bedre du passer på dine ting jo længere holder de. Som Røde C skriver, køb noget ordentligt med det samme, de giver langt større køreglæde.

Finder man en klub og melder sig ind i er der som regel altid nogle der vil hjælpe med indkøring, indstilling, rep. osv.

//Dan

• #4   28. jun 2011 Benzin eller EL vil være det nemmeste for dig, hvis du aldrig har rodet brændstof motor smiley Nitro-bilen er lidt (måske meget for nogle?) mere tricky, og du kommer til at skrue lidt på karburatoren hver gang du skal køre (hvorimod benzin-bilen mere eller mindre bliver indstillet en gang, og så kører de bare derud af smiley )
    Jeg fortryder ikke købet af nogle af mine nitro-biler, og det er nemlig lyden og lugten der er fedt ved dem smiley

Hvis du har mod, og tålmodighed (eller en far der kan hjælpe evt.) Så go for it, men nogle mennesker bliver SÅ hurtigt trætte af nitro, for de synes der er for meget bøvl med dem.

Kommentér på:
er nitro svært

Annonce