1.221 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Indstilling af "gas" skruerne til en FG BAJA 4WD Indstilling af "gas" skruerne til en FG BAJA 4WD
Hey. Er ny RC (benzin) kører, og har købt en FG Baja Buggy 4WD. Jeg har haft den ude at kører en gang, og siden har den ikke ville starte ??? Tændrøret gnistre fint, snoretrækket tager fat, der kommer udstødning gas/røg, når jeg trækker længe nok i den... Jeg har forsøgt at stille lidt på "gas" skruerne og luft indtag skruen, så nu frygter jeg at de ikke længere står rigtigt, så er der nogen derude der ved hvor mange gang man skal dreje dem for at de står optimalt (igen) jeg prøvede ellers at tælle hvormange gange jeg drejede dem!
På forhånd tak fra nybegynderen
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 128 Følgere: 133 RC-enheder: 18 Emner: 61 Svar: 541
Når jeg skal "grundindstille" mine biler, skruer jeg justerings skruerne helt i bund. Altså "L" og "H". også 1,5 omgang ud på begge
Det plejer jeg. og det virker hver gang
Ellers er der også en meget god guide her
Vh Nicklas
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 13 RC-enheder: 4 Emner: 62 Svar: 370
aug 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Kender I et billigt/det billigste sted at købe reservedele i DK? Jeg er ikke meget for import, da jeg gerne vil støtte danske erhvervs drivende i disse økonomiske krise tider, så vi også har steder at henvende os i DK efter krisen engang!
maj 2008
Følger: 128 Følgere: 133 RC-enheder: 18 Emner: 61 Svar: 541
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Er du det mindste i tvivl om hvad du staar og mangler, saa ringer man bare og tager en snak med Helle
Tror hun kan langt de fleste FG nr i hovedet...
aug 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Indstilling af "gas" skruerne til en FG BAJA 4WD