{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang Hobbywing/Xerun ESC'er {{forumTopicSubject}}

Hvordan er disse ESC'er, sådan mht holbarheden kan man stole på dem eller er det bare pakket pænt ind (ja jeg ved godt Tekin/Mamba er godt) men hva med disse mærker er det vær og kaste penge efter,...

HOBBYWING EZRUN PRO 150A ESC

XERUN-150A-SD V1.0 ESC

/Mikael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Hobbywing/Xerun ESC'er
  • #1   12. sep 2011 Jeg har skiftet min tekin rx8 ud med en xerun 150a. Ingen tvivl om at tekin rx8 har langt flere instillingsmuligheder med hotwiren end xerun 150a.
    Dog synes jeg at xerun 150a gør det mindst lige så godt som tekin rx8 også kører den langt køligere. Den bliver kun lige håndlun efter 1 batteri i min losi cirka 15-17 min.
    Så kan 100% anbefalde den. Har nu kørt 13 opladninger med den og absolut ingen problemer her.

Magnus F

• #2   12. sep 2011 Har efterhånden haft adskillige HW ESCer, og faktisk aldrig haft nogen graverende problemer. Ikke i nærheden af de problemer jeg PT har med ESCer fra et stort meget kendt mærke (forbliver unævnt da der ikke er nogen grund til at starte en debat)

Lige PT har jeg forgængeren til pro 150a siddende i min 12 baja baja 5b, og den har endnu ikke ramt 50 grader og køre bare, i modsætning til den ESC der egentlig skulle ha siddet i den smiley

Derudover ligger mine erfaringer hos de mindre ESCer såsom ez60a mv. og ja, jeg vil bestemt anbefale dem, kvalitet i forhold til pris er høj.
    Nogengange er det simple bedre end det komplekse.

• #3   12. sep 2011 12 kg baja 5b
    der manglede lige et par bogstaver for at det gav mening smiley

• #4   12. sep 2011 Hvor lang køretid har du på et sådant 4000mha Lipo når du køre bane (går ud fra du gør det) ,...........
    Ifølge din profil kan jeg se du stadig har Tekins motor i, du har ikke prøvet dem fra hobbywing, er sensor kabel std for alle motor med sensor eller er der nogel UPS'er imellem,.......som ikke passer sammen....

/Mikael

• #5   12. sep 2011 Jeg har cirka 15-17 min på banen med mine 4000 (4s 40-50C Turnigy) hvilket er mere end rigeligt.
    Kører stadig med tekin's motor sammen med xerun 150a.
    Forstår ikke hvad du mener til sidst?

• #6   12. sep 2011 Ja oki, kan man ta en hvilken som helst motor der er med sensor og så tror at den bare passer i ex. Hobbywing's ESC...mht stik type,............

/Mikael

• #7   12. sep 2011 Der følger stik med esc'en, som du kan lodde på din motor.

• #8   12. sep 2011 Tror det er sensor kablet han hentyder til. i snakker hvis nok lidt forb hinanden.

• #9   12. sep 2011 Se lige bort fra den sidste: smiley

Nu er det selve sensor stikket jeg spørg til, er disse altid ens uanset om det er den ene eller anden fabrikant,..........passede dit sensor kabel/stik fra din Tekin motor direkte i din HW esc uden du skulle lave noget om,...........(den burde kunne forstås smiley

/Mikael

• #10   12. sep 2011 Sorry:D.
    Bruger det her nu: (link fjernet)
    Så er også overbevist om at tekin også gør. Kan tjekke tekin kablet iaften..

• #12   12. sep 2011 Tass
    Jeg ved godt hvad det er for en esc du bøvler med, jeg er bestemt heller ikke imponeret over det mærke....

Kommentér på:
Spørgsmål ang Hobbywing/Xerun ESC'er

Annonce